۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در نهاوند گاوداری ۲۰۰۰ راسی احداث می کند
مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان:

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در نهاوند گاوداری ۲۰۰۰ راسی احداث می کند

همدان - ظفری، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در نهاوند گاوداری ۲۰۰۰ راسی احداث می کند.

احد ظفری در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه گذاری دارند، تسهیلات تخصیص داده شده است، اظهار کرد: در دیدار نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و رئیس جدید جهادکشاورزی نهاوند اعلام شد که به منظور رونق تولید در حوزه کشاورزی و دامپروری؛ ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در نهاوند گاوداری ۲۰۰۰ راسی احداث می کند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: خوشبختانه تسهیلات حوزه کشاورزی برای کشاورزانی که از کرونا و شرایط بد آب و هوایی دچار خسارت شده بودند برای مدت سه سال استمهال شد.

وی در ادامه بابیان اینکه امسال بیش از ۲۰۰ میلیاردتومان کمک بلاعوض به کشاورزان استان داده خواهد شد؛ گفت: مبلغ تسهیلات پرداختی به نوع فعالیت تولیدی بستگی دارد و سقف مشخصی ندارد و متقاضیان باید پرونده های خود را در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها تشکیل دهند بعد از تکمیل به مدیریت سرمایه گذاری ارسال شود.

وی گفت: شهرستان نهاوند قطب کشاورزی و دامداری استان همدان است لذا به هر میزان که در این حوزه سرمایه‌گذاری شود به همان اندازه در کاهش مشکلات اقتصادی و اشتغال زایی اثرگذار خواهد بود.

ظفری افزود: در کنار احداث گاوداری دو هزار رأسی توسط شرکت شستا این گاوداری ۶ هزار رأسی در نهاوند احداث می‌شود که سهم بسزایی در تامین گوشت، شیر و کمپوست شهرستان داشته و همچنین نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۳٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha