۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
طرح های محرومیت زدایی ایلام مورد حمایت بنیاد احسان قرار می گیرند
مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

طرح های محرومیت زدایی ایلام مورد حمایت بنیاد احسان قرار می گیرند

ایلام- مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان ایلام مورد حمایت بنیاد احسان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید سلیمانی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با پشتیبانی های بنیاد احسان اقدامات حمایتی گروه های جهادی و خدمت‌رسانی مردمی که به صورت خانه به خانه توسط گروه های مردمی انجام شده است آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اقدامات یکسال گذشته این بنیاد در استان ایلام، اظهار کرد: برای ایجاد و تقویت جریان گروه های اجتماعی و انقلابی در استان ایلام در تلاش هستیم تا سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش‌ها و رزمایش‌های مومنانه این مسیر را دنبال می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به پویش‌ها و رزمایش های این بنیاد، گفت: امروز در استان ایلام به افراد کم برخوردار جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی پروتئینی اعطا خواهد شد و تمام تلاشمان را برای حفظ آبرو و کرامت ایشان حفظ شود.

سلیمانی، طراحی‌ها و برنامه‌های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروهها و جریان‌ها جهادی و مردمی را ادامه‌دار خواند و بنیاد را ملزم به این پشتیبانی های دانست.

کد خبر: ۱۲۳٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha