۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
شبکه فاضلاب شهری سمنان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان:

شبکه فاضلاب شهری سمنان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سمنان- سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه از ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری به منظور استفاده صنعت از خروجی آب استفاده شود، گفت: شبکه فاضلاب شهری سمنان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی با بیان اینکه  از ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری به منظور استفاده صنعت از خروجی آب استفاده شود، تاکید کرد:  اجرای طرح فاضلاب شهری در شهر سمنان بالغ بر ۶۰ درصد و در شهرهای شاهرود و دامغان تاکنون ۴۰ درصد اجرایی شده است که ضرورت دارد از بخش خصوصی برای تسریع در اجرای طرح استفاده شود.

وی افزود: با ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان و تکمیل اتصال انشعابات خانگی ، ۳۵۰ لیتر بر ثانیه آب از محل پسآب فاضلاب شهر سمنان در افق این طرح محقق می شود.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد:  تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان در حال حاضر ۱۰۰ لیتر بر ثانیه خروجی آب دارد که برای افق نهایی آن ۳۵۰ لیتر بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

حمیدی با بیان اینکه ۴۲ هزار انشعاب فاضلاب به خانه‌های شهری فروخته شده که از این تعداد تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار انشعاب به شبکه فاضلاب شهری سمنان متصل شدند، ابراز کرد: ۲۳۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب شهری سمنان است که تاکنون ۶۰ درصد آن اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha