۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
۱۵ فقره از ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای «حیدره» همدان تخریب شد
مدیر جهادکشاورزی همدان:

۱۵ فقره از ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای «حیدره» همدان تخریب شد

همدان - قدیمی گرجای، مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ۱۵ فقره از ساخت وسازهای غیر مجاز در روستای «حیدره» همدان تخریب شد

احمد قدیمی گرجای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این مدیریت نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود:  ساخت و سازهای غیر مجاز که برای افزایش ارزش افزوده زمین های کشاورزی انجام شده بیشتر به شکل ویلا ، دیوارکشی، کانکس و تفکیک اراضی صورت پذیرفته که با حضور و همراهی دادستانی و عوامل نیروی انتظامی تخریب و اراضی به حالت سابق باز گردانده شدند.

قدیمی در ادامه با اشاره به رصد مستمر هرگونه فعالیت در اراضی کشاورزی، گفت: با توجه به اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی، هرگونه تغییر و تحول در این اراضی تحت نظارت و رصد کارشناسان امور اراضی و جهاد کشاورزی قرار دارد و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد‎.

مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ۱۵ فقره از ساخت وسازهای غیر مجاز در روستای «حیدره» همدان تخریب شد.

وی از مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدام در ساخت و ساز در زمین های کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی همدان مکاتبه کنند.

قدیمی با اشاره به اهمیت مشارکت و نظارت عمومی مردم برای حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی از شهروندان خواست هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی برخی افراد فرصت طلب و تخریب اراضی جلوگیری شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha