۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
آخرین وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز
فیلم؛

آخرین وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز

تبریز- بعد از ورود قوه قضائیه به موضوع ماشین سازی تبریز و پرونده خصوصی سازی این صنعت مادر تبریز، این کارخانه رونقی دوباره گرفته و چرخ های تولید کارخانه فعال شده است.

بازار، ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از نخستین کارخانه های مادر صنعت ایران با حدود نیم قرن قدمت و با تولید انواع محصولات، ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، موتورهای دیزلی و دستگاه‌های سی‌ان‌سی پس از ۱۱ مزایده ناموفق در اردیبهشت ماه سال ۹۷ به بخش خصوصی واگذار شد و بارقه‌های امید را در دل مردم آذربایجان شرقی و کارکنان این مجموعه روشن کرد.

اما در جریان نوسانات ارزی مالک این شرکت به علت فساد اقتصادی دستگیر و این مزایده  نیز با شکست مواجه شد که پس از ماه‌ ها بلاتکلیفی سهام این مجموعه در تیرماه سال جاری به صندوق بازنشستگان فولاد ایران واگذار شد.

بعداز ورود قوه قضاییه به پرونده این واگذاری و فسادهایی که در آن اتفاق افتاده بود حالا وضعیت ماشین سازی تبریز بهتر شده است و چرخ های ماشین سازی به خوبی می چرخد و رونق تولید در آن جریان دارد.

کارگران و کارکنان این مجموعه حالا از وضعیت موجود ابراز رضایت می کنند و برای تحقق سیاست های جدید این کارخانه بزرگ آذربایجان شرقی و رونق تولید در آن تلاش می کنند.

کد خبر: ۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha