۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
انبار احتکار قطعات خودرو در قزوین پلمب شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

انبار احتکار قطعات خودرو در قزوین پلمب شد

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: انبار مربوط به یکی از نمایندگی‌های پخش قطعات خودرو که از ارایه محصولات خودداری کرده بود، شناسایی و پلمب شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین،‌ هوشنگ محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای این واحد متخلف که اقدام به احتکار و دپوی قطعات خودرو کرده بود، پرونده ای تشکیل و تا تعیین تکلیف آن، انبار مربوط پلمب و تعطیل شد.

وی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان، گفت: در راستای ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان از یک کارخانه بزرگ تولید محصولات معدنی به علت ارایه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار داشت: حین بازرسی مشخص شد این کارخانه تولیدی توسط یک بانک حدود ۲ سال قبل توقیف شده اما محصولات آن همچنان به فروش می رسد که بلافاصله مدیر عامل آن احضار و پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف به دستگاه های ذیربط ارجاع شد.

محمدی در ادامه با اشاره به تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی در آستانه شب یلدا، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تنظیم بازار از تمامی واحدهای مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی فروش ها، آجیل فروشی ها و بازار میوه در اوقات اداری و غیر اداری بازرسی و همچنین بر عملکرد گشت های مشترک دستگاه های ذیربط نیز نظارت می شود.

وی اظهار داشت: با هرگونه ترک فعل و اقدامی که سبب بی ثباتی بازار شود به طور قاطع برخورد می شود.

محمدی با بیان اینکه شعبه ویژه رسیدگی برای تخلفات صنفی در آستانه شب یلدا تشکیل شده است، گفت: در خصوص طرح شب یلدا بیش از ۱۰ گشت برگزار شده است و همچنین مراکز خدماتی رفاهی بین راهی نیز به طور مستمر بازرسی می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در گشت سیار روز جمعه از این واحدها تخلفاتی مانند رعایت نکردن اصول بهداشتی، گرانفروشی و عرضه کالاهای قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده با تشدید مجازات ها در شعب تخصصی با این متخلفان برخورد می شود.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha