۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
انتصاب «علی جعفری» به سمت مشاور وزیر راه و مدیر کل حوزه وزارتی
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب «علی جعفری» به سمت مشاور وزیر راه و مدیر کل حوزه وزارتی

علی جعفری با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تجربه، شایستگی، توانمندی و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

با توجه به گستردگی وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۳۰ معاونت، سازمان، مرکز و شرکت تابعه، جایگاه جنابعالی به عنوان تنظیم و هماهنگ کننده این روابط نقشی کلیدی و تعیین کننده در اجرای سیاست‌های ابلاغی و پیشبرد مصوبات وزارتخانه دارد.

هماهنگی سفرهای بین‌المللی و استانی، ارتباط با نخبگان، اساتید دانشگاه، کارشناسان و اصناف مرتبط، تسهیل ارتباط با مدیران استانی، پیگیری ویژه ماموریت‌های خاص و همچنین شناسایی منافذ فساد و مبارزه جدی با آن در تمام سطوح وزارتخانه از دیگر مطالبات اینجانب است که انتظاز می‌رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید.

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله را یادآور می‌شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی‌های مردم به سوی شما از نعمت‌های الهی است، پس از این نعمت‌ها خسته نشوید. " لذا امید است فرصت خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم به ویژه مستضعفان را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خدمت مردم اهتمام ورزید.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha