۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
۴۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان همدان ثبت نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

۴۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان همدان ثبت نام کردند

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۴۷ هزار نفر به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای بازگشایی سامانه ثبت نام وزارت راه و شهرسازی در استان همدان نام‌نویسی کرده اند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ داریوش حسینی افزود: با تصمیم شورای ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا پایان آذر تمدید شده و متقاضیان مسکن در استان همدان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح به نشانی www.saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت کنند

وی اظهار داشت: طرح الحاق ۶۸۵ هکتار زمین به حریم شهر همدان مراحل پایانی خود را می گذراند و همه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در این اراضی ساخته می شود.

حسینی با اشاره به اینکه تعداد متقاضییان جدای از ثبت نام کنندگان طرح «اقدام ملی و تولید مسکن» هستند، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، ۸۰ درصد اعتبار ساخت این واحدها از طریق تسهیلات پرداختی به متقاضیان تامین می‌شود.

وی عنوان کرد: در شهر همدان تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان، در دیگر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: سود بازپرداخت این تسهیلات برای واحدهای روستایی و متقاضیان سه دهک اول پنج درصد، دهک های میانی ۹ درصد و دهک‌های بالا نیز ۱۲ درصد است.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha