۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
۴ هزار میلیارد اعتبار برای طرح های مختلف در زنجان در نظر گرفته شد
نماینده زنجان و طارم:

۴ هزار میلیارد اعتبار برای طرح های مختلف در زنجان در نظر گرفته شد

زنجان- باقری، نماینده زنجان و طارم در مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته و برای اجرای طرح های مختلف در استان بیش از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته است، اظهار کرد: برای اجرای طرح های مختلف در استان بیش از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. 

وی به ارسال بیش از ۵۶ هزار نامه و تماس به سامانه سامد در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: پیگیری نامه های مردمی سفر  رئیس جمهور به استان زنجان در دستور کار است و به جد پیگیری می شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی تعهد لازم را دادند که به مرور زمان به این نامه ها و تماس ها پاسخ دهند. 

باقری با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهیم که در کنار دولت هستیم و پیگیر امور مردم خواهیم بود، تاکید کرد: نظارت لازم هم بر کار دولت را داریم.

وی با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم حل شود، گفت: مسائل مهم معیشت، قیمت ها و عدم ثبات اقتصادی به درستی باید پیگیری شود و رفع مشکلات مردم مطالبه جدی است که باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادارات استان زنجان طبق برنامه ریزی انجام شده پیگیر تمام امور هستند و باید در اسرع وقت به تمام نامه‌ها و تماس‌ها رسیدگی شود. 

کد خبر: ۱۲۲٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha