۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
۶ تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می‌کنند
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

۶ تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می‌کنند

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در طرح نظارتی شب یلدا شش تیم بازرسی بر بازار و مراکز عرضه قزوین نظارت می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان گفت: در راستای ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده، سازمان صمت و جهاد کشاورزی از یک کارخانه بزرگ تولید مواد معدنی به علت ارائه  محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

وی افزود: در جریان بازرسی مشخص شد کارخانه تولیدی توسط یک بانک توقیف شده اما محصولات آن بفروش می رسد که بلافاصله مدیر عامل احضار  و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه های ذی ربط ارجاع شد تا تعیین  تکلیف شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین عنوان کرد: بازرسی ها  منجر به کشف محصولات دپو شده یک نمایندگی پخش قطعات خودرو نیز شد که از ارایه محصولات خودداری می کرد و محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی برای طرح شب یلدا گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از تمامی واحدهای مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی فروش ها آجیل فروشی ها بازار میوه  و... و. در اوقات اداری و غیر اداری با برگزاری گشت مشترک نظارت بر بازرسی های دستگاههای ذی ربط را داریم و با هرگونه ترک فعل واقدامی که سبب بی ثباتی بازار شود بطور قاطع برخورد می کنیم.

بازرسی مستمر از مراکز بین راهی قزوین
وی ادامه داد: تا کنون در خصوص طرح شب یلدا بیش از ۱۰ گشت برگزار شده است و از مراکز بین راهی نیز بطور مستمر بازرسی می شود.

محمدی یادآور شد: در گشت سیار روز جمعه از این واحدها تخلفاتی مانند عدم رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و عرضه کالاهای قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده، با تشدید مجازات ها در شعب تخصصی با این متخلفین برخورد می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با متخلفین این طرح بنابر قانون و در نظر گرفتن شعب ویژه رسیدگی و حداکثر مجازات برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha