۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
عدم پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان /پرداخت گزینشی حقوق ها پذیرفتنی نیست
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

عدم پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان /پرداخت گزینشی حقوق ها پذیرفتنی نیست

زاهدان- مالکی،نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش، در برخی استان ها از جمله سیستان و بلوچستان هنوز واریزی صورت نگرفته است.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: اخبار دریافتی از کارکنان و بازنشستگان  آموزش و پرورش، حاکی از آن است که حقوق پرداختی مردادماه هنوز به حساب این افراد واریز نشده است.

وی گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش به صورت گزینشی در برخی استانها صورت گرفته ولی در دیگر استانها از جمله سیستان و بلوچستان هنوز حقوقی پرداخت نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر واریز حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش استان، افزود: توجه به رفاه این قشر پر تلاش مد نظر وزیر آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح اولیه رتبه بندی معلمان و قول مساعد مجلس برای تصویب این طرح، تصریح کرد: تا کنون رقم محدودی برای اجرای طرحاختصاص یافته است که کافی نیست و باید در رقم آن تجدید نظرصورت گیرد.

 مالکب با بیان اینکه پرداخت گزینشی حقوق ها پذیرفتنی نیست، ادامه داد: هرگونه خدشه به طرح رتبه بندی معلمان، توهین به خانواده بزرگ آموزش و پرورش است.

کد خبر: ۱۲۲٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha