۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی زنجان در زمینه دیجیتال مطلوب است
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند:

سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی زنجان در زمینه دیجیتال مطلوب است

زنجان- جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند با بیان اینکه سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی زنجان در زمینه دیجیتال مطلوب است، گفت: می‌توان همکاری‌های این بخش را نیز تقویت کرد.

ابراهیم جمیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تجار هندی از تجربه خوبی برخوردار هستند، گفت: تجار هندی بازار ایران را نیز به خوبی می شناسند.

وی با بیان اینکه چین، هند و روسیه در اولویت‌ همکاری کشور ایران هستند، اظهار کرد:  این مهم فرصتی برای افزایش روند تجارت با کشور هند پیش روی ما قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند گفت: تجارت در حال حرکت به سوی دیجیتالی است و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی زنجان در این زمینه مطلوب است و می‌توان همکاری‌هایی را در این بخش نیز تقویت کرد. 

جمیلی تاکید کرد: شرکت ها جهت صادرات محصول خود باید بازار کشور هند را جهت صادرات محصولات خود بررسی همه جانبه بکنند و اتاق مشترک ایران و هند این آمادگی را دارد تا در این زمینه با شرکتهای صادراتی همکاری و آنها را راهنمایی کند. 

وی افزود: کیفیت، استاندارد، بسته بندی و مقایسه محصولات تولیدی با قیمت های جهانی از جمله ارکان مهم صادرات محصول به کشور هند می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند ابراز داشت: اتاق مشترک ایران و هند در آینده نزدیک راه اندازی دفتر تجاری ایران در این کشور و حضور رایزنان بازرگانی را در دستور کاری خود دارد. 

جمیلی گفت: تجارت به صورت تهاتری می‌تواند از سوی فعالان اقتصادی زنجان پیگیری شود و در ازای صادرات محصولات مختلف مواد اولیه مورد نیاز برخی از صنایع را نیز وارد کند که این مهم در اقتصاد کشور و استان تاثیرگذار می باشد و برنامه ریزی و جدیت فعالان اقتصادی برای همکاری با کشور هند حائز اهمیت  است.

کد خبر: ۱۲۲٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha