۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷
نخستین کارت پرداخت اعتباری ارزهای دیجیتال به بازار می آید
شرکت بزرگ لجر اعلام کرد؛

نخستین کارت پرداخت اعتباری ارزهای دیجیتال به بازار می آید

«لجر» که از بزرگترین سازندگان کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود، اعلام کرد که قصد دارد کارت اعتباری کریپتو راه‌اندازی کند که از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می کند.

به گزارش بازار، «لجر» که از بزرگترین سازندگان کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود، اعلام کرد که قصد دارد یک کارت اعتباری کریپتو راه‌اندازی کند که از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی کرده و قرار است در این مسیر، با دو صرافی بزرگ Coinbase و FTX همکاری کند.

این شرکت امروز، در خلال برگزاریکنفرانس Ledger Open در پاریس از راه اندازی یک کارت نقدی رمزنگاری شده به نام کارت Crypto Life خبر داد که به ادعای طراحان آن، کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از دارایی های رمزنگاری شده در بیش از ۵۰ میلیون خرده فروشی و فروشگاه آنلاین، صورتحساب خود را پرداخت کنند.

این کارت باید در سه ماهه اول ۲۰۲۲ در اختیار مشتریان لجر در بریتانیا، فرانسه و آلمان قرار گیرد و در همین حال قرار است تا سه ماهه دوم به بازارهای ایالات متحده برسد. از هم اکنون، کاربران علاقه مند می توانند منتظر این محصول جددی لجر باشند. 

لجر توضیح داد که این کارت از دارایی های رمزنگاری شده بزرگ بازار مانند BTC، ETH، USDT، EURT، USDC، XRP، BXX، BCH و LTC پشتیبانی می کند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۲ پشتیبانی NFT را نیز اضافه کند و یک کیف پول برای NFT ها ارائه دهد که به کاربران امکان می دهد از ذخیره، عینیت بخشی، مدیریت و مالکیت کامل NFT های خود لذت ببرند.

لجر گفت که آنها قبلاً پلتفرم Rarible که یک بازار NFT محسوب می شود را در برنامه Ledger Live خود ادغام کرده‌اند. این شرکت اضافه کرد که کاربران از ژانویه ۲۰۲۲ می توانند از همه ویژگی های تحت پوشش Rarible استفاده کنند.

در همین حال، این سازنده کیف سخت‌افزاری کریپتو با دو صرافی بزرگ کریپتو نیز مشارکت داشته است که از جمله می توان به همکاری با کوین بیس اشاره کرد که قرار است کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر را در سیستم های پرداخت و برداشت خود ادغام کرده می‌کند و این قابلیت، کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های رمزنگاری خود را خودشان حفاظت کنند.

مرحله اول این همکاری باید در سه ماهه اول ۲۰۲۲ اجرایی شده و به کاربران افزونه مرورگر کیف پول کوین بیس اجازه می دهد تا به کیف پول لجر خود متصل شوند. در ادامه مسیر، کاربران اپلیکیشن موبایل کوین بیس نیز باید بتوانند به کیف پول های لجر متصل شوند.

لجر همچنین گفت: ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم کیف پول نرم افزاری Coinbase پشتیبانی Ledger را اضافه می کند.

در نهایت، لجر فاش کرد که قرار است معاملات اهرمی را از طریق برنامه Ledger Live خود فعال کند.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha