۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۶
ایستادگی سهام بر روی نقطه ارزندگی
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

ایستادگی سهام بر روی نقطه ارزندگی

کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه از نظر ارزندگی در جایگاه خوبی قرار دارد و برای رشد شاخص باید ارزش معاملات نیز افزایش یابد.

به گزارش بازار، آراد پورکار کارشناس بازار سرمایه افزود: بازار سرمایه از نظر تکنیکال روی یک نقطه حمایتی خوبی قرار دارد و می‌تواند با افزایش تقاضا به سمت رشد حرکت کند و از نظر بنیادی نیز بازار سرمایه وضعیت خوب و مناسبی دارد و می‌تواند نقدینگی رابه سمت بازار جذب کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بازار سرمایه، کاهش ارزش معاملات است ادامه داد: به عنوان نخستین نشانه برای طی شدن یک روند صعودی، رسیدن ارزش معاملات به بیش از ۴ هزارمیلیارد تومان است اگر در یک هفته ارزش معاملات به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان برسد زمان آن است که بگویم، آغاز روند صعودی شاخص کل است.

پورکار گفت: بازگشایی دو نماد خودرویی می‌تواند یک نقطه مثبت باشد، زیرا بازار، این دو نماد را به عنوان شاخص ساز (لیدر) انتخاب کرده و همین موضوع می‌تواند برای بازار سرمایه مفید باشد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به اینکه نماد خودرویی‌ها مثبت معامله می‌شود انتظار می‌رود هفته آینده، علاوه بر جابه جایی سهام، بازار به سمت رشد حرکت کند.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha