۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
اجرای طرح «مثبت حرکت» در خراسان جنوبی|۸۲ ویلچر به کودکان معلول اهدا می شود
با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی؛

اجرای طرح «مثبت حرکت» در خراسان جنوبی|۸۲ ویلچر به کودکان معلول اهدا می شود

بیرجند-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی از اجرای طرح «مثبت حرکت» در استان خبر داد و گفت: ۸۲ ویلچر به کودکان معلول زیر ۱۴ سال استان تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی صبح پنج شنبه در مراسم نمادین آغاز طرح مثبت حرکت بابت اهدای ویلچر، سبد غذایی و لوازم التحریر به معلولان  زیر ۱۴ سال و خانواده‌های آن‌ها در بیرجند و شهرستان‌های خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در قالب طرح «مثبت حرکت» بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۸۲ ویلچر را به کودکان معلول زیر ۱۴ سال که در سامانه اداره کل بهزیستی خراسان‌جنوبی ثبت نام کردند، اهدا می کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: همراه این ویلچرها، بسته لوازم بهداشتی و معیشتی هم اهدا می‌شود که ارزش این بسته‌ها در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان است.

موسوی افزود: در فاز بعدی هم اهدای ویلچر برای افراد بالای ۱۴ سال  را خواهیم داشت که در این خصوص هم تاکنون ۲۴۰ نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی یادآور شد: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل اقلامی از قبیل برنج، ماکارونی، روغن، رب، حبوبات، قند و شکر بوده است.

علی عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مجموعه‌هایی که ابتدای هفته ۵۰ دستگاه ویلچر را به افراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی اهدا نمودند، گفت: با حجم گسترده افراد تحت حمایت بهزیستی آن هم با مجموعه‌ای از نیازهای خاص و ویژه و کمبود اعتبارات دولتی، نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی حضرت امام، بنیاد مستضعفان، بنیاد ۱۵ خرداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مؤسسات خیریه بومی و غیر بومی مشکلات مجموعه تحت حمایت بهزیستی را درک کرده و کمک های خیلی خوبی به این عزیزان داشته‌اند.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha