۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
نصب و راه اندازی ۱۲۰ دستگاه کلریناتور در روستاهای استان همدان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

نصب و راه اندازی ۱۲۰ دستگاه کلریناتور در روستاهای استان همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نصب و راه اندازی ۱۲۳دستگاه کلریناتور آب ژاول در روستاهای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار  در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نصب و راه اندازی ۱۲۳ دستگاه کلریناتور آب ژاول در روستاهای استان همدان تا پایان سال جاری، اظهار داشت: برای این اقدام ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی و ملی تامین شده است.

حسینی بیدار افزود:با توجه به اهمیت بهداشت  و سلامت آب شرب در خواست خریداری ۳۰۰ دستگاه کلریناتور جدید نیز از محل اعتبارات عمرانی داده شده که با خرید این تعداد، تمامی دستگاههای گازی و فرسوده مایعی از سطح شهر ها و روستاهای استان جمع آوری می شود.

 وی از خریداری ۱۰ دستگاه آب شیرین کن به منظور بهبود و ارتقاء سطح کیفی آب شرب روستاها در سال جاری نیز خبر داد و گفت: این تعداد به زودی در روستاهای استان همدان نصب و راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: سالانه ۱۲ میلیون مترمکعب پساب فاضلاب همدان برای تولید برق به نیروگاه شهید مفتح همدان و ۶۲۰ هزار مترمکعب برای پتروشیمی هگمتانه انتقال می‌یابد.

حسینی بیدار گفت: تصفیه خانه همدان قادر است با بهره گیری از دو مُدول و حداکثر ظرفیت فیزیکی ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه و حداکثر ظرفیت تصفیه بیولوژیکی ۱۲۸۰ لیتر بر ثانیه در مجموع جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را زیر پوشش خدمات خود قرار داده و فاضلاب ورودی را حتی بالاتر از میزان استاندارهای جهانی، تصفیه وتبدیل به آبی قابل استفاده در کشاورزی و صنعت کند.

کد خبر: ۱۲۲٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha