۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
آینده روشن ارز دیجیتال «سند باکس»| احتمال ریزش در کوتاه مدت وجود دارد
بازار تحلیل کرد؛

آینده روشن ارز دیجیتال «سند باکس»| احتمال ریزش در کوتاه مدت وجود دارد

اگرچه در پی سقوط ارزش بازار ارزهای دیجیتال، سندباکس نیز با افت قیمت قابل توجهی مواجه شد، اما می توان گفت که آینده این ارز برای سرمایه گذاران روشن است.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال سندباکس (SAND) طی هفته‌های گذشته نسبت به بالاترین رکورد خود، تغییر قابل توجهی داشته است. عقب نشینی اخیر پس از سقوط بازار در ۴ دسامبر، سطوح پشتیبانی بحرانی را رد کرده و باعث بهبود سریع شد. در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت این ارز محبوب بالاتر رود.

قیمت سندباکس تقریباً ۳۸٪ از بالاترین قیمت خود در ۸.۴۸ دلار به جایی که در حال حاضر معامله می شود، یعنی ۵.۲۷ دلار کاهش یافته است. طی این نزول، قیمت SAND سطح اصلاحی ۷۰.۵% را در ۴.۲۸ دلار ثبت کرد اما به سرعت از آن فاصله گرفت.

اکنون SAND پس از رد شدن در نقطه میانی محدوده معاملاتی و خط روند نزولی، نشانه هایی از صعود را در نمودار قیمت خود نشان می دهد. با فرض اینکه سند باکس بالاتر از ۵.۵۰ دلار قرار گیرد، شروع یک روند صعودی را تایید می کند.

در این شرایط، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت SAND مقاومت ۶.۷۷ دلاری را دوباره آزمایش کند. صعود از ۵.۲۷ دلار به ۶.۷۷ دلار یک صعود ۳۰ درصدی را تشکیل می دهد.

SAND/USDT 4-hour chart

با اینحال، آغاز حرکت منفی نشان دهنده این است که اکثر دارندگان با زیان مواجه هستند و از این رو خطر فروش نزدیک به صفر خواهد بود. علاوه بر این، روندهای معکوس‌ معمولاً پس از تنظیم مجدد MVRV یا حضور در منطقه فرصت رخ می‌دهند. این پیشرفت احتمال بازگشت گاوها را بیشتر می کند.

کد خبر: ۱۲۲٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha