۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
ضرورت صادرات کالا از فرودگاه ها/ تلاش برای اجرای ۱۵۱ مصوبه در استان سمنان
استاندار سمنان تاکید کرد؛

ضرورت صادرات کالا از فرودگاه ها/ تلاش برای اجرای ۱۵۱ مصوبه در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه وجود دو فرودگاه سمنان و شاهرود غنیمتی برای اقتصادی استان است، گفت: ضرورت دارد که از ظرفیت فرودگاه های استان در بحث صادرات کالا استفاده مفید شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با مسئول فرودگاه بین المللی شاهرود به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه وجود دو فرودگاه سمنان و شاهرود به عنوان دو پتانسیل بسیار خوب و مهم در استان سمنان محسوب می شود، تاکید کرد:  ضرورت دارد تا از ظرفیت فرودگاه ها در بحث صادرات کالا استفاده مفید و مناسب به عمل آید.‌

وی افزود: اگر بخواهیم رونق اقتصادی در سطح استان شکل و توسعه یابد، باید انجام پروازهای خارجی و حمل بار در فرودگاه های استان مدیریت شود.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه گردشگری دارد و در این بین فرودگاه های استان‌ می تواند در زمینه سازی پروازهای گردشگران خارجی نقش مهم و اساسی ایفا کند، تاکید داشت: محورهای ریلی، زمینی و هوایی به عنوان زیر ساخت تحول به شمار می آیند.

هاشمی همچنین با بیان اینکه ۱۵۱ مصوبه در سفرهای شهری و روستایی در سراسر استان مصوب شده است، ابراز کرد: ارتقای تولید و اشتغال، بهبود شرایط، آب، راه، بهداشت و درمان و ارتقای ماندگار روستائیان و ... از جمله مهمترین محورهای این مصوبات بوده که برای اجرایی شدنشان تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، استان سمنان دارای سه فرودگاه شامل فرودگاه بین المللی شاهرود، فرودگاه سمنان و یک فرودگاه بسیار کوچک تجاری در شهرک صنعتی ایوان کی است.

کد خبر: ۱۲۲٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha