۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
نمایندگی پیچ و مهره

نمایندگی پیچ و مهره

شرکت های ساخت پیچ و مهره برای راحت تر شدن کار عرضه ی کالا به مشتری اقدام به اعطای نمایندگی فروش انواع پیچ و مهره و واشر کردند.

به گزارش بازار، شرکت های ساخت پیچ و مهره برای راحت تر شدن کار عرضه ی کالا به مشتری اقدام به اعطای نمایندگی فروش انواع پیچ و مهره و  واشر کردند به صورتی که در شهرستان های کوچک به یک یا دو نمایندگی و در شهرهای بزرگ به چندین نمایندگی اکتفا کردند که این عمل گام بزرگی در تجارت خرید و فروش پیچ و مهره بود.

برای سفارش تعداد بالا ی پیچ و مهره شما متوانید از تولید کننده پیچ و مهره بپرسید کیفیت ساخت ۱۰۰% تضمینی و  برای ورود به عرصه نمایندگی پیچ ومهره و خرید بسته های تعداد بالا صورت گرفته میشود لازم به ذکر است  انواع پیچ و مهره موجود می باشد

شما می توانید برای اخذ نمایندگی و خرید انواع پیچ ومهره و با کارشناسان فروش آرین پیچ تماس بگیرید.

 تولید کننده پیچ و مهره، پخش عمده پیچ و مهره، نمایندگی پیچ و مهره،

یکی از پر فروش و پر کاربردترین پیچ و مهره ها پیچ ام دی اف است که در ادامه بیشتر با این نوع پیچ آشنا خواهید شد

 قیمت پیچ ام دی اف

برای خرید پیچ ام دی اف کیفیت بالا و قیمت مناسب با شماره تلفن  ۰۲۱۵۵۴۱۷۸۱۹ و ۰۹۳۵۷۳۶۲۴۰۳ تماس بگیرید "کارشناسان فروشگاه آرین پیچ با سالها تجربه کاری فروش انواع  پیچ و مهره، واشر برای  کمک به خرید و گرفتن صورت پاسخگو شما هستند. "

پیچ ام دی اف همانطور که از اسمش مشخص است اصلی ترین کار آن اتصال تخته های ام دی اف به هم و نصب آنها در جایگاه موردنظر است  و از مهم ترین ملزومات که در کارهای اجرایی با ام دی اف ها ضرورت دارد پیچ MDF  میتوان نام برد.

پیچ در صنایع چوب یکی از پرکاربردترین لوازم جای دارد، پر طرف دار ترین آن ها پیچ ام دی اف که امروزه به واسطه فیبر های چوبی با ترکیب چسب فشرده و حرارات دیده مقاوم و یا ام دی اف ها بر سر زبان ها افتاده است

در ساخت و تولید کابینت ها، نصب ریل و کمد، ساخت وسایل چوبی، مبلمان و لوازم اداری، قفسه ها و … همه از این نوع پیچ استفاده شده اند.

 بهترین قیمت پیچ ام دی اف باید از معدن یا تولیدی پیچ ومهره بگیرید از تولید به مصرف بدون  سود دریافت کنید
ام دی اف (MDF) اصطلاحی است که در تولید وسایل و لوازم چوبی، بکار برده می شود.

ام دی اف ها در واقع همان فیبرهای چوبی هستند که از ضایعات و خرده های چوب تولید شده و با ترکیب چسب رزین و تحت فشار و گرما در کنار هم قرار گرفته و مقاوم شده اند.

ام دی اف ها وزن کمتری در مقایسه با چوب های معمولی دارند.

برای نصب و محکم شدن نیز نیاز به ابزارهای خاصی ندارند و با پیچ می توانند به خوبی نگه داشته شوند.

بنابراین، از مهم ترین ملزوماتی که در کارهای اجرایی با ام دی اف ها ضرورت دارد پیچ ام دی اف می باشد و این دلیلی محکم در نامگذاری این پیچ ها می باشند.
 

ویژگی ظاهری پیچ های ام دی اف

میتوان به چهارسو بودن  و ساق های بلند و کشیده این پیچ ها اشاره کرد پیچ های ام دی اف پیچ خوردگی های عمیق یا رزوه بر رویشان می باشند سبک با وزن پایین و دارای انعطاف پذیری نسبتا بالا، این نوع پیچ ها با کیفیت موجود در بازار از آلیاژ کربن استیل تولید شده و به همین خاطر دچار زنگ زدی نمی شوند

 معایب پیچ ام دی اف

به دلیل وزن کم و انعطاف بالا خیلی سریع نیز دچار آسیب می شوند. پیچ های ام دی اف سختی پیچ های معمولی را ندارند و متناسب با تراکم ام دی اف ها ساخته می شوند و زود آسیب می بینند.


البته رزوه های  مناسب با طول بیشتر طراحی و ماشین کاری می شوند تا ضمن پیشروی آسان، مقاومت بیشتری داشته باشند.


جنس پیچ ام دی اف :
پیچ‌ ام دی اف موجود در بازار معمولاً از جنس فولاد، استنلس استیل، برنج، آلومینیوم، برنز و … هستند.

ام دی اف در تزئینات و نمای داخلی ساختمان ها و همچنین در ساخت لوازم چوبی کاربرد دارد. کابینتهای آشپزخانه، مبلمان و لوازم اداری، قفسه ها، دیوارپوش و کف پوش های ساختمان های امروزی، همگی از ام دی اف ها تاثیر پذیرفته اند.

برای نصب سازه‌های  MDF گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه، استفاده از پیچ‌های سیاه رنگ موسوم به پیچ ام دی اف است که در اندازه‌های مختلف و در بازار به‌وفور وجود دارند جنس این پیچ‌ها معمولاً از فولاد  کربن متوسط است و ازینرو شکننده هستند و قابلیت انعطاف بالایی ندارند. این پیچ‌ها برای ساخت سازه‌های چوبی که از چوب‌هایی نرم مانند نراد (سفید روسی) ساخته شده‌اند مناسب است. پیچ ام دی اف به طور معمول در بازار به رنگ سیاه موجود هستند و اندازه‌های آن از ۱۶ میلی‌متر تا ۱۱۰ میلی‌متر در آرین پیچ  موجود است. در فروشگاه آرین پیچ MDF و پیچ سازه با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

پیچ ام دی اف ارزان، استاندارد پیچ ام دی اف، تولید کننده پیچ ام دی اف

تولید کننده پیچ ام دی اف

انواع مختلف پیچ ام دی اف و پیچ چوب در طول و قطرهای متفاوت در فورشگاه آرین پیچ موجود است. برای خرید سایر محصولات پیچ و مهره در فروشگاه اینترنتی آرین پیچ می توانید از دسته محصولات پیچ و مهره ما دیدن کنید و خریدی راحت  را تجربه کنید.

پیچ MDF ام دی اف دارای مشخصات مکانیکی مختلفی می باشد که در این بین برخی از این مشخصات تاثیر بسیار مهمی در عملکرد آن دارند. نوع دنده درشت یا COARSE THREAD در پیچ ام دی اف MDF و طول گام مناسب بگونه ای که در هر دور گردش به میزان ۳۶۰ درجه طول مناسبی از پیچ وارد سطح ام دی اف MDF گردد و البته لبه های تیز که برش و دخول به سطح ام دی اف MDF را ساده تر نماید. پیچ ام دی اف همان طورکه گفته شد  اغلب بصورت چهارسو تولید می شود تا اتصال آن بصورت ماشینی و با دریل های ویژه با سرعت بسیار صورت پذیرد

تولید کننده پیچ و مهره

گروه صنعتی آرین پیچ، کامل ترین فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره کشور به مدیریت ابوالفضل هوشمند و با در اختیار داشتن تیمی کاملا حرفه ای بیش از دو دهه است که توانسته نیاز مشتریان عزیز را به بهترین نحو ممکن برآورده سازد. و یکی از بهترین نمایندگی پیچ و مهره انتخاب شود حال در تلاش هستیم تا با گسترش دامنه خدمت رسانی بتوانیم کمک کوچکی برای صنعت کشورمان باشیم.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha