۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در ایلام
به همت ستاد اجرایی محقق شد؛

استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در ایلام

ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در استان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محمد کریمیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طی رایزنی‌هایی که با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام داشتیم، توافق به عمل آمد که به طور مشترک در خرید این دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام را یاری کنند.

وی گفت: این دستگاه با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرکدام مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

کریمیان اضافه کرد: در حال حاضر فضای فیزیکی محل استقرار دستگاه آنژیوگرافی و فضاهای مربوط به ارائه خدمات به بیماران پس از انجام آنژیوگرافی، ۱۰۰ در صد آماده راه‌اندازی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: در رابطه با بخش اتاق عمل قلب باز که با دستگاه آنژیوگرافی لازم و ملزوم یکدیگر هستند، با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تکمیل و راه‌اندازی است و فقط اقداماتی همچون انجام پوشش کفپوش و رنگ آمیزی آن باقی مانده است.

وی گفت: از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همه عزیزانی که در اختصاص و خرید دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی را یاری نموده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمیان عنوان کرد: قیمت واقعی این دستگاه آنژیوگرافی ۸۰۰ هزار یورو معادل حدود ۲۱۰ میلیارد ریال است که توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با قیمت ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha