۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
بیکار شدن ۳۵۰ نفر از پرسنل میدان نفتی آذر مهران منتفی شد
با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت؛

بیکار شدن ۳۵۰ نفر از پرسنل میدان نفتی آذر مهران منتفی شد

ایلام- فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیکار شدن ۳۵۰ نفر از پرسنل میدان نفتی آذر مهران منتفی شده است.

سارا فلاحی در گفت‌ گو با خبرنگار بازار ضمن ابراز نگرانی از بیکار شدن حدود ۳۵۰ نفر از نیروهای خدماتی و حراست میدان آذر شهرستان مهران که قرار است پس از بهره برداری زیر نظر شرکت نفت و گاز غرب مدیریت شود، خواستار جلوگیری از بیکار شدن این افراد توسط مسئولان شد.

وی گفت: در این خصوص، مدیرعامل شرکت ملی نقت ایران دستور داده که این افراد بیکار نشوند و موقعیت کاری آنها مانند گذشته حفظ شود.

فلاحی اضافه کرد: استخدام نیروهای بومی در شرکتهای نفت و گاز از دیگر خواسته های مردم ایلام است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود در میدان‌های نفتی و گاز که شروع به کار کرده و یا به بهره برداری می رسند، اولویت با استفاده از نیروهای بومی استان باشد.

وی افزود: در این خصوص نیز با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، اولویت استخدام با نیروهای بومی استان ایلام چه در حوزه خدمات و چه در حوزه بهره برداری است.

فلاحی اضافه کرد: همچنین شرکت های پیمانکاری مؤظف هستند که در خرید نیازمندی های خود اولویت‌شان خرید از بازار استان ایلام باشد.

وی بر توسعه میادین نفت و گاز استان خصوصا میدان گازی بیجار تاکید کرد و گفت:  توسعه میادین نفتی مشترک از دیگر اولویت های مهم مسئولان وزارت نفت باید باشد.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha