۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در ۳۸ هزار و ۳۳۱ هکتار از مزارع استان تهران انجام شد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در ۳۸ هزار و ۳۳۱ هکتار از مزارع استان تهران انجام شد

تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در ۳۸ هزار و ۳۳۱ هکتار از مزارع استان تهران انجام شده است.

کریم ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بازار، از مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در ۳۸ هزار و ۳۳۱ هکتار از مزارع استان تهران خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با علف‌های هرز و آفت سن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مرحله داشت مزارع گندم استان تهران است که برنامه‌های مبارزه‌ای در حال اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه کارشناسان مدیریت، مراکز جهاد کشاورزی و شبکه مراقبت با تمام توان ضمن اطلاع رسانی به کشاورزان از مزارع بازدید و سرکشی می کنند تا ان شاءالله در پایان سال زراعی جاری شاهد برداشت محصول با کیفیت و راندمان بالا باشیم، گفت: با توجه به اینکه علف‌های هرز در رقابت با محصول اصلی در جذب آب و عناصر غذایی است، به‌طور بالقوه می‌تواند خسارت وارد کند.

ذوالفقاری بیان داشت: با وجود شرایط سخت موجود و شیوع کرونا کارشناسان حفظ نباتات در سراسر استان تهران با رعایت همه نکات ایمنی، حفظ سلامت خود همچنان مشغول کار بوده و به‌صورت کشیک در ایام تعطیل پایش مزارع را انجام می‌دهند.

کد خبر: ۱۲٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha