۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
انجام پژوهش هایی برای ایجاد مخازن نفت و گاز در شمال
مدیرعامل شرکت نفت خزر خبر داد؛

انجام پژوهش هایی برای ایجاد مخازن نفت و گاز در شمال

رشت- مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: در زمینه مخازن نفت و گاز شمال کشور پژوهش هایی توسط موسسات داخلی و بین المللی انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، مراد کمالی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به گزارش های ارائه شده به وزیر نفت و استقبال مهندس اوجی از فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور بیان داشت: در دولت سیزدهم، رویکرد استفاده از ظرفیت های داخلی با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: در خصوص مخازن نفت و گاز شمال کشور، پژوهش‌هایی توسط مؤسسات داخلی و بین المللی، انجام شده و در حوزه مطالعاتی، اقدامات کافی صورت گرفته است‌.

کمالی با تصریح اینکه برای به ثمر نشستن مطالعات، برنامه های کوتاه و بلندمدت مدنظر داریم، گفت: به صورت جهادی، این ظرفیت را که موجب افتخار و اقتدار کشورمان و مردم شریف شمال ایران عزیز است، فعال می‌سازیم.

وی با قدردانی و اظهار خرسندی از رویکرد استاندار گیلان در حمایت از فعال سازی مخازن انرژی ، همکاری های استانی را در شتاب بخشی انجام کار، موثر عنوان کرد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز اظهار داشت: فعال شدن مخازن نفت و گاز شمال کشور و گیلان، از آرزوهای ماست و در زمان رأی اعتماد دولت به اینجانب به عنوان استاندار، این موضوع را مطرح کردم.

وی ادامه داد: طی هشت سال گذشته مسئولان مربوطه هیچ اهتمام و اعتقادی به پیگیری فعال سازی مخازن نفت و گاز در این منطقه نداشته‌اند که تأسف انگیز است‌.

استاندار گیلان عزم و اراده دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهوری در توسعه کشور را یادآور شد و گفت: ما نیز در استان، از این امر استقبال کرده و برای برقراری هماهنگی های لازم بین دستگاه‌ها، پای کار ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فعال شدن میادین نفت و گاز استان، انگیزه و اراده کامل دارم چراکه به ثمر رسیدن آن، اهمیت زیادی دارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha