۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
۱۳۵ فرصت شغلی در زنجان ایجاد شد
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان:

۱۳۵ فرصت شغلی در زنجان ایجاد شد

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: طی هشت ماه امسال برای ۱۳۵ نفر در استان زنجان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت اشتغال ایجاد شده است. 

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اشتغال‌زایی اقدامات خوبی در استان زنجان انجام می دهد، گفت: طی سال گذشته ۳۰۰ اشتغال در بخش های مختلف در سطح استان زنجان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت ایجاد شد. 

وی اظهار کرد: از آغاز سالجاری تاکنون هم برای ۱۳۵ نفر در استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت اشتغال ایجاد شده است. 

 دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در استان و بنیاد برکت تسهیل‌گری‌هایی در هشت شهرستان استان راه اندازی کرده‌اند. 

هادی نژاد با بیان اینکه این تسهیل‌گرها نسبت به شناسایی و ایجاد مشاغل خرد در استان برنامه ریزی لازم را دارند،ابراز داشت: تسهیلات ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود و عموم مردم با توجه نوع طرحی که ارائه می دهند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند و میزان تسهیلات بدون بهره است. 

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سالجاری هم نسبت به افزایش اشتغال در استان برنامه های خوبی در دست اجرا دارد. 

کد خبر: ۱۲۱٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha