۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
پروژه‌های عمرانی خراسان شمالی شتاب گیرد
وزیر کشور:

پروژه‌های عمرانی خراسان شمالی شتاب گیرد

بجنورد- وزیر کشور بر ضرورت شتاب‌گیری پروژه‌های عمرانی خراسان شمالی تاکید کرد.

به گزارش بازار، احمد وحیدی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی در محل استانداری اظهار داشت: دلیلی برکندی حرکت توسعه در همه بخش‌ها نیست و انجام پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به مردم باید با شتاب بیشتری پیش رود.

وی با اشاره به مهمترین ظرفیت‌های استان از جمله کشاورزی، دامداری، گردشگری اظهار داشت: استان خراسان شمالی دارای کمبودهای مختلف است اما ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که کارهای زیادی در این مدت انجام شده ولی همچنان باید از ظرفیت مغفول استفاده کرد.

وحیدی گفت: مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در استان خراسان شمالی مطرح و اعلام شد که آسیب اجتماعی از خطرناک ترین تهدیدات است و باید با جدیت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی استان پرداخته شود

وی ادامه داد: دولت سیزدهم وظیفه خود می داند که با تمام ظرفیت به دنبال حل تک تک مسائل کلی و جزئی استان باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه آحاد جامعه و تک تک افراد جامعه باید نسبت به حل مسائل و مشکلات احساس مسئولیت کنند گفت: الگوی مشارکت مردم برای توسعه و پیشرفت استان باید بر اساس ظرفیت ها و داشته های استان مشخص باشد و بستر حضور مردم در حرکت های مختلف توسعه ای فراهم شود. 

وحیدی اظهار داشت: اگر مکانیزم ها و بروکراسی های اداری به گونه ای باشد که مردم متصور شوند در مسیر حرکت و توسعه کشور نقشی ندارند بزرگترین خطر راهبردی است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سه ساله محمد علی شجاعی تقدیر و محمدرضا حسین نژاد به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی معرفی شد. 

کد خبر: ۱۲۱٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha