۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
ارسال ۵۰ تن پودر ضایعات مرغ از همدان به ترکیه
مدیر امورطیور جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

ارسال ۵۰ تن پودر ضایعات مرغ از همدان به ترکیه

همدان - قراگوزلو، مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان گفت: نخستین محموله پودر ضایعات مرغ به وزن ۵۰ تن از همدان به مقصد کشور ترکیه ارسال شد.

علیرضا قراگوزلو در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: شرکت نوآوران صنعت سبز ایرانیان پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور مبنی بر ایجاد ارزش افزوده برای محصولات و استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای تولیدی کشور در زمینه صادرات و به خصوص صادرات غیر نفتی نسبت به تولید محصولات با ارزش افزوده بالا مانند پودر گوشت استحصالی از ضایعات مرغ اقدام کرده است.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان افزود: نخستین محموله پودر گوشت این شرکت به میزان ۵۰ تن با اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های ذی صلاح با بهترین کیفیت تولید و از گمرک همدان به کشور ترکیه صادر شد.

وی تاکید کرد: این اقدام علاوه بر ارزآوری و صادرات غیر نفتی، باعث اشتغالزایی بیشتر، ایجاد بسترهای صادراتی، تامین نیاز داخلی و خودکفایی کشور از این محصول و افزایش تولید ناخالص ملی شده است.

قراگوزلو عنوان کرد: شرکت نوآوران صنعت سبز ایرانیان با سیستم مدیریت جدید در صدد صادرات بیشتر این محصول و سایر محصولات در آینده نزدیک خواهد بود.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: پودر ضایعات مرغ برای خوراک دام و آبزیان کاربرد دارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha