۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۳۷ سرمایه گذار در شهرک صنعتی لیای قزوین جذب شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

۳۷ سرمایه گذار در شهرک صنعتی لیای قزوین جذب شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۳۷ سرمایه گذار با برآورد سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری در شهرک صنعتی لیای قزوین جذب شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین،‌حمیدرضا خانپور اظهار داشت: شهرک صنعتی لیا در سال جاری رکوردار جذب سرمایه گذار در بین شهرک های صنعتی استان قزوین بوده است.

وی بیان کرد: ۱۷ هکتار زمین دارای زیرساخت و امکانات از جمله آب، برق و گاز به سرمایه گذارانی که طی سال جاری در این شهرک حضور یافته و با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، واگذار شده است. برآورد سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران ۲ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با اجرا و بهره برداری از طرح های مربوط به این سرمایه گذاران برای ۷۷۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی از شهرک صنعتی لیا به عنوان قطب تولید محصولات شیمیایی و شوینده در استان و کشور نام برد و  یادآور شد: در شهرک صنعتی لیا ۳۸۳ واحد بهره بردار در ۱۸۴ هکتار زمین مستقر هستند که ظرفیت اشتغال آنها بیش از ۱۱ هزار نفر می باشد.

خانپور اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ طرح تولیدی در شهرک صنعتی لیا در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha