۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
پیگیری تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

پیگیری تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت در هر شرایطی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، مجید انصاری درباره رفت و آمدهای میان رئیس سازمان امور استخدامی به کمیسیون اجتماعی برای تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت اظهار داشت: بیش از ۲۶ نوع قراردادهای مختلف برای بکارگیری نیروی انسانی در سازمان‌ها وجود دارد که این زیبنده نیست، براساس توافقی که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی در زمینه ساماندهی این مسئله داشتیم مقرر شد با دادن فرصت به دولت لایحه‌ای توسط آن‌ها به مجلس تقدیم شود.

وی افزود: با توجه به اتمام زمان تعیین شده تا این لحظه لایحه‌ای از سوی دولت به کمیسیون اجتماعی مجلس برای ساماندهی کارکنان دولت ارسال نشده است و ما همچنان منتظر این لایحه هستیم.

انصاری با بیان اینکه در هر شرایطی کمیسیون اجتماعی از مدت‌ها قبل موضوع ساماندهی کارکنان را در دستور کار خود داشته است، گفت: در صورت ارسال و یا عدم ارسال لایحه این موضوع در مجلس بررسی و به صحن علنی ارسال خواهد شد.

وی همچنین گفت: کمیسیون اجتماعی نیز در دفعات مختلف با حضور صاحب نظران کارشناسی‌های لازم را در زمینه استخدام کارکنان دولت و ساماندهی آن‌ها داشته است و در اسرع وقت این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha