نگاه سازمان تعزیرات در پیشگیری از گران‌فروشی، کیفری صرف نیست
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران:

نگاه سازمان تعزیرات در پیشگیری از گران‌فروشی، کیفری صرف نیست

آقایی، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران عنوان کرد: تلاش می کنیم بعد از کشف تخلف، قیمت را به حالت قبل بازگردانیم تا شکل کیفری پیدا نکند.

به گزارش بازار، فرزاد آقایی، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از گروه بندی و شاخص های عملکرد سازمان تعزیرات گفت و بیان کرد: یک بخش در حوزه پیشگیری است که در این زمینه واحد نظارت را فرآیندی کرده ایم و از ظرفیت های قانونی در این حوزه استفاده کرده ایم. یکی از برنامه های سازمان تعزیرات این است که ظرفیت های «گشت» در حوزه نظارتی را به کار ببریم.

وی افزود: به دنبال تغییراتی که در سیاست گذاری رخ داد، سامانه تحولی را در سازمان راه اندازی کردیم و به تبع آن، استان تهران در این فرآیند مشارکت داشته است. در این راستا به صورت روزانه واحدهای نظارتی را در سطح بازار فعال کرده ایم تا با همکاری صمت، اصناف و جهاد کشاورزی اقدام به نظارت فعال در سطح شهر کنند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگوی تلفنی با رادیو گفت‌وگو از فعال کردن سامانه های جدید برای ثبت گزارشات خبر داد و اظهار کرد: ثبت گزارشات در این پرتال گزارشات به نحوی است که اولویت را برای شکایت شهروندان قرار داده است. اگر شکایتی قابلیت رسیدگی سریع داشته باشد، طبیعتا اقدام می شود و اگر نیاز به هماهنگی با واحدهای مرجع داشته باشد، سازمان بازرسی و نظارت به عنوان ضابط مشترکا بازرسی می کند.

آقایی با تصریح بر این موضوع که در پیشگیری از گران فروشی و تخلفات این حوزه، نگاه سازمان تعزیرات کیفری صرف نبوده است، عنوان کرد: تلاش می کنیم بعد از کشف تخلف، قیمت را به حالت قبل بازگردانیم تا شکل کیفری پیدا نکند.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha