۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
نیازی به واردات لوازم خانگی نداریم| لزوم حمایت بانک ها از تولید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نیازی به واردات لوازم خانگی نداریم| لزوم حمایت بانک ها از تولید

گلوگاه- عظیمی، یک فعال اقتصادی و تولیدکننده لوازم خانگی در مازندران با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خوبی در زمینه لوازم خانگی داریم، گفت: نیازی به واردات لوازم خانگی نظیر یخچال و لباسشویی نیست.

شعبان عظیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در مساحت ۴۰ هزار مترمربع و در زمینه تولید انواع قطعات لوازم خانگی فعالیت داریم، گفت: از سال ۶۹ با توزیع لوازم خانگی در استان فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی با اظهار اینکه باید صنعت لوازم خانگی را از وابستگی و واردات بی نیاز کنیم، گفت: در حال حاضر ۹۸ فضای کارخانه در ۲۲ هزار مترمربع احداث و تکمیل شده است.

وی تامین پلاستیک، رنگ آمیزی، مونتاژ تلویزیون و کولرهای اسپیلت را از جمله فعالیت ها برشمرد و گفت: تولیدکننده های خوبی در لوازم خانگی وجود دارد، هرچند در تامین برخی قطعه ها مشکل داریم و اگر تامین شود دیگر نیاز به واردات یخچال، لباسشویی نداریم.

عظیمی با عنوان اینکه نیاز به واردات ال ای دی هم نداریم، یادآور شد: باید جلوی واردات بی رویه لوازم خانگی از سال ها قبل گرفته می شود زیرا توان تولید آن را در داخل داریم.

این تولیدکننده و فعال اقتصادی از بانک ها خواست تا روی تولید سرمایه گذاری کنند، گفت: بانک ها باید روی صنعت سرمایه گذاری کنند زیرا رونق آن سبب توسعه اقتصادی می شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha