۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
پولکادات بر سر دوراهی| آیا قیمت به ۴۷ دلار باز خواهد گشت؟
بازار بررسی کرد؛

پولکادات بر سر دوراهی| آیا قیمت به ۴۷ دلار باز خواهد گشت؟

ارز دیجیتال پولکادات اکنون بر سر یک دو راهی حیاتی قرار دارد که می تواند از این نقطه تا ۴۷ دلار صعود کرده و یا به زیر قیمت ۳۹ دلار حرکت کند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال پولکادات به عنوان یکی از محبوب ترین ارزهای بازار رمزارزها، در تاریخ ۲۸ نوامبر شروع به چرخش و صعود کرد. اما در حال حاضر پس از یک عقب نشینی کوتاه، با پتانسیل استفاده از این سطح به عنوان سکوی پرتاب بالاتر، از پشتیبانی خوبی برخوردار است. از سرگیری انگیزه قرار گرفتن در روند صعودی، تایید جدیدی برای قرار گرفتن در این مسیر محسوب می شود. 

قیمت پولکادات پس از پایین آمدن تا ۳۲.۱۸ دلار در ۱۲ اکتبر، ۷۲ درصد افزایش یافت. این روند صعودی به زودی شروع به توقف کرد، اما به دلیل کسب سود، DOT تقریباً ۴۱ درصد طی حدود سه هفته کاهش یافت و دومین نوسان پایین در ۳۲.۱۸ دلار را ایجاد کرد.

در حال حاضر، این نوسان منجر به شکل گیری یک الگوی معکوس پایین دوگانه شده که به پتانسیل افزایش بیشتر قیمت از همین نقطه اشاره دارد. تا کنون، قیمت پولکادات تنها ۲۲ درصد افزایش یافته است و احتمالاً قبل از ورود به حالت صعودی فرصت «خرید» دیگری را فراهم می‌کند.

DOT/USDT 12-hour chart

در واقع، DOT در حال حاضر در منطقه خرید قرار دارد زیرا کف پشتیبانی ۳۵.۴۷ دلار را مجدداً آزمایش خواهد کرد. جهش از این سطح احتمالاً باعث افزایش ۲۰ درصدی به ۴۲.۷۷ دلار خواهد شد. با این حال، قیمت پولکادات باید از مقاومت ۳۷.۵۵ دلار عبور کند تا شروع این روند صعودی جدید را تأیید کند.

صرف نظر از چشم انداز صعودی، اگر قیمت پولکادات نتواند از سطح حمایتی ۳۵.۴۷ دلار عبور کند، در چنین شرایطی، DOT احتمالاً مقاومت تقاضای ۳۲.۲۳ دلاری را دوباره لمس خواهد کرد.

در حالی که این احتمال وجود دارد که قیمت پولکادات برای جمع آوری نقدینگی به زیر این سطح برسد، بسته شدن کندل روزانه کمتر از قیمت ۳۲ دلار، تز صعودی را باطل می کند.

در چنین شرایطی، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که DOT ​​به نزول خود به سطح پایینتر از قیمت ۲۹.۷۴ دلار ادامه دهد.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha