۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
صادرات ۱۸ درصدی شرکت ایران ترانسفو زنجان در شرایط تحریمی خوب است
رئیس کل دادگستری زنجان:

صادرات ۱۸ درصدی شرکت ایران ترانسفو زنجان در شرایط تحریمی خوب است

زنجان- رئیس کل دادگستری زنجان گفت: صادرات حدود ۱۸ درصدی شرکت ایران ترانسفو زنجان در شرایط تحریمی خوب است ولی تلاش برای افزایش حجم صادرات و ارز آوری به کشور در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش بازار و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار و نشست صمیمی با مدیرعامل و هیئت مدیره گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان که در سالن کنفرانس دادگستری کل استان زنجان برگزار شد گفت: بر اساس گزارش مدیر عامل شرکت اقدامات بسیار خوب و رو به جلو شرکت ایران ترانسفوی زنجان در زمینه‌های توسعه، تولید، فروش و جذب نیرو امیدوار کننده است که این امر مرهون کار گروهی، تلاش و آینده نگری مجموعه بزرگ ایران ترانسفو است.

وی با بیان اینکه صادرات حدود ۱۸ درصدی شرکت ایران ترانسفو زنجان در شرایط تحریمی خوب است، اما تلاش برای افزایش حجم صادرات و ارز آوری به کشور در دستور کار قرار بگیرد متذکر شد: تولید با کیفیت ترانس در کنار افزایش کمی در صادرات امری لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه برابر اعلام مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو زنجان، درصدی از مواد اولیه برای تولید ترانس از خارج وارد می‌شود تأکید کرد: شرکت ایران ترانسفو زنجان با داشتن ظرفیت‌های بسیار خوب و نیروهای کار بلد و توانمند بایستی در آینده به نقطه‌ای برسد که نیاز به واردات از خارج به این صنعت را به حداقل برساند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه موضوع صنعت برق در کشور بسیار مهم و ضروری است یاد آور شد: در آموزه‌های دینی از برق و روشنایی به عنوان یک سنت حسنه نام می‌برند و در کشور وقف‌های زیادی در حوزه برق داریم، بنابر این برای تولید برق و روشنایی در کشور نیاز به تبدیل برق به روشنایی هستیم و این نشان از اهمیت بالای صنعت ساخت ترانسفورماتور دارد.

وی شفاف سازی در کارها و فعالیت‌ها را مایه امنیت و کاهش نارضایتی‌ها در واحدهای تولیدی بیان کرد و افزود: در شرایط تحریمی کشور و برای جلو گیری از سوء استفاده دشمنان و فشار اقتصادی باید به فرموده مقام معظم رهبری به حمایت از تولید داخل توجه ویژه کرد و روی پای خودمان بایستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت ترانسفو زنجان در سنوات گذشته مشکلاتی در واگذاری مواجه بود که با ورود قوه قضاییه و پیگیری مشکل، امروز این مجموعه در تولید حداکثری انواع ترانسفورماتور فعالیت می‌کند و این ورود و پیگیری به موقع و اثر گذار قوه قضاییه و دستگاه قضایی استان مانع تعطیلی، خسارت به شرکت و در راستای حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع تولید بود.

در ابتدای این نشست صمیمی بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ترانسفو زنجان ضمن تقدیر از برگزاری این نشست، گفت: با حمایت‌ها و اقدامات بسیار ارزشمند و انقلابی رئیس قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی استان زنجان ایران ترانسفو زنجان امروز شاهد توسعه فازهای جدید، افزایش تولید و جذب نیرو هستیم.

وی در گزارشی از وضعیت تولید، صادرات و توسعه فازهای جدید شرکت گفت: امسال فروش شرکت نسبت به سال ۹۷ به میزان پنج برابر افزایش داشته و میزان صادرات سال جاری نیز با حدود ۴۰ میلیون دلار افزایش ۵.۵ برابری نسبت به سال ۹۷ داشته و با برنامه ریزی صورت گرفته به لطف خدا تا پایان سال ۱۴۰۰ فاز اول کارخانه تولید سیم افتتاح خواهد شد و در بهمن ماه امسال و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزمون استخدام ۴۰۰ نفر نیروی جدید برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha