۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
بیشترین تخلفات صنفی در قزوین از خرده فروشان به ثبت رسیده است
رئیس سازمان صمت قزوین:

بیشترین تخلفات صنفی در قزوین از خرده فروشان به ثبت رسیده است

قزوین- افضلی، رئیس سازمان صمت قزوین اظهار داشت:‌در حال حاضر با بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی و صنعتی استان بیشترین تخلفات صنفی از خرده فروشان به ثبت رسیده است.

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:‌ از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۷۵ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنعتی و صنعتی قزوین انجام شده است که بیش از ۵۱ هزار مورد از این بازرسی‌ها از خرده فروشی‌های استان قزوین بوده است.

وی افزود:‌همچنین در این مدت ۱۲ هزار مورد بازدید از واحدهای تولیدی و سه هزار مورد بازرسی از بخش خدمات در استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت:‌ در این مدت یک هزار واحد صنعتی و یک هزار مورد انبار نیز مورد بازرسی قرار گرفته اند که در نهایت از این بازرسی های میدانی و بررسی های کارشناسی شش هزار پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

افضلی گفت:‌ شرط اصلی برای مدیریت بازار و جلوگیری از فعالیت دلالان و سوء‌استفاده گران بازرسی مناسب و برخورد قاطع با متخلفین است و در این خصوص سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با همراهی نهادهای امنیتی و نظارتی توانسته بخش وسیعی از تخلفات را شناسایی و برخوردهای لازم را انجام دهد.

وی گفت:‌ در حال حاضر تلاش ما مدیریت و ساماندهی بازار است و در این خصوص با بسیج اصناف نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شده که با برگزاری جلسات فشرده فاز اجرایی این تفاهم نامه آغاز شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha