۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
صافکاری، ریکاوری رنگ، پولیش بدنه خودرو به صورت حرفه ای

صافکاری، ریکاوری رنگ، پولیش بدنه خودرو به صورت حرفه ای

برای پولیش بدنه خودرو باید دقت داشته باشیم که این کار نیاز به دقت فراوان دارد و با روش های سنتی انجام این کار هزینه بر و زمان بر بوده و کیفیت آن را بشدت پایین می آورد.

به گزارش بازار، مقدمه. برای پولیش بدنه خودرو باید دقت داشته باشیم که این کار نیاز به دقت فراوان دارد و با روش های سنتی انجام این کار هزینه بر و زمان بر بوده و کیفیت آن را بشدت پایین می آورد، پایین آمدن کیفیت در صافکاری همانا و پایین آمدن قیمت خودرو و ایجاد هزینه های پس از آن.

صافکاری، ریکاوری رنگ، پولیش رنگ بدنه خودرو

کماکان هرکسی در حین رانندگی ممکن است دچار حادثه شود و خساراتی به خودرو و یا سر نشین وارد شود، در این حین باید برای انجام کار صافکاری، رنگ و پولیش بدنه خودرو نزد یک صافکار برود. گاه ممکن است متحمل هزینه های گزاف در ازای کار بی کیفیت بشود. در صافکاری و پولیش بدنه خودرو باید در نظر داشته باشیم که صافکاری به روش های سنتی مدت زیادی است که منسوخ شده و انجام آن هم زمان بر است و هم هزینه های زیادی را متوجه صاحب خودرو می نماید و اثرات آن دائما بر روی خودرو می ماند و چه بسا هنگام فروش مقدار قابل توجهی قیمت را بدلیل وجود آثار ضربه و تصادف، پایین بیاورد. بنابراین در مجموعه ایرانا تیونینگ به شما سرویس هایی ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین کار صافکاری و پولیش بدنه خودرو را در مناسب ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

صافکاری خودروهای تصادفی

صافکاری به روش pdr

در صافکاری به روش pdr که در اصطلاح به آن صافکاری بدون رنگ گفته می شود، جایگزین روش های سنتی و و تمام روش هایی است که برای صافکاری در گذشته انجام‌ می شده که معمولا مورد میل و پسند هم قرار نمی گرفت.

در صافکاری سنتی به دلیل استفاده از چکش و قلم وجود برجستگی ها و اثرات ضربه ها کاملا به چشم می آمد، در حالی که در صافکاری pdr که از جمله جدیدترین و پرطرفدارترینِ روش های صافکاری است خودروی شما با جدید ترین دستگاه ها صافکاری و پولیش شده و رنگ آن ریکاوری می شود و فرو رفتگی ها تعمیر می شوند. در روش های سنتی باید بعد از صافکاری بدنبال رفع عیب برویم و مجددا متحمل هزینه های سرسام‌آور بشویم در حالی که با توجه به استفاده از دستگاه های اتوماتیک و جدید دیگر لازم نیست برای رفتن به صافکاری متحمل ریسک بشوید و نگران رفع عیب های بعد بشوید.

انجام پولیش بدنه و صافکاری PDR خودرو با جدیدترین متد

صافکاری به روش pdr چگونه انجام می شود؟

در صافکاری به روش pdr با استفاده از دستگاه های گرمایشی، محل آسیب دیده را گرم می کنیم، سپس بعد از این که فلز حالت انعطاف پذیری پیدا کرد، با استفاده از میله های pdr قسمت فرو رفته را به حالت اولیه برمی گردانیم. به دلیل وجود گرما در محل آسیب دیده رنگ خودرو هیچ آسیبی نمی بیند و نیازی به نگرانی بابت رنگ خودرو نیست.

ریکاوری رنگ خودرو

به  مرور زمان و استفاده از مواد شستشو دهنده شیمیایی، اسفنج، باران های اسیدی و یا حرارت خورشید باعث می شود که رنگ خودروی شما فرسوده شود و نیاز به ریکاوری و بازسازی داشته باشد. شما باید با مراجعه به کارشناسان مربوطه و مشورت با ایشان، نوع رنگ رفتگی را مشخص کرده و برای حل مشکل رنگ اقدام نمایید. کارشناسان ما نوع رنگ رفتگی را تشخیص داده و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برای بازسازی رنگ خودروی شما، صافکاری و پولیش بدنه خودرو، اقدام می نمایند. کارشناسان ما در ایران تیونینگ پس از تشخیص قسمت های رنگ رفته و یا آفتاب سوخته به شما اعلام می کنند که کدام روش برای حل مشکل رنگ خودرو کارساز است. ماشین شما در این مرحله شستشو می شود به گونه ای که از هر نوع آلودگی پاک شود و برای مراحل بعدی آماده می شود.

ریکاوری رنگ خودرو

استفاده از متریال مرغوب برای ریکاوری رنگ خودرو

 لازمه انجام کار صافکاری و پولیش بدنه خودرو متریال مرغوب، تجربه و تخصص است، بنابراین از انجام کار پولیش بدنه و صافکاری به صورت شخصی چنانچه خودروی داخلی و یا خارجی دارید، جدا خودداری نمایید. زیرا مهم ترین مسئله در انجام کار ریکاوری رنگ و پولیش بدنه خودرو استفاده از جنس مرغوب است و علاوه بر آن تجربه و تخصص لازم است. ما در مجموعه ایرانا تیونینگ کار با کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

پولیش از چه ماده ای ساخته می شود؟

 پولیش بدنه خودرو، متشکل از ترکیبات شیمیایی با ویژگی های خاصی است که از آن برای جلا دادن به سطح خودرو،  برداشتن لایه رنگ رفته و یا افتاب سوخته استفاده می شود.

۱)- مواد سیلیکونی: سیلیکون ها، مواد شیمیایی با قابلیت چسبندگی هستند که می‌توانند در برابر نور خورشید و انواع اشعه از جمله ماورای بنفش و یا آب مقاومت ویژه ای داشته باشند.

۲)- حلال ها: معمولاً در سطح خودروها وجود گرد و غبار و چربی و یا هرگونه آلودگی امری بدیهی است که باعث جلوگیری از پولیش شدن سطح خودرو می شود، حلال ها باعث از بین بردن مقاومت اینگونه مواد و آلودگی‌ها می‌شوند، البته نباید فراموش کرد که شستشو قبل از انجام پولیش بسیار مهم است و به وجود حلال در پولیش به تنهایی اکتفا نکنید.

۳)-امولسیون کننده ها: حل شدن بعضی از مواد در یکدیگر به طور معمول غیر ممکن بوده و در یکدیگر حل نمی شوند برای حل نمودن دیگر مواد باید از امولسیون کننده ها استفاده کنیم مثلاً برای ترکیب روغن و آب باید از امولسیون کننده ها استفاده کنیم (از جمله مواد تشکیل دهنده پولیش بدنه خودرو آب و روغن است.

۴)-واکس: برای اینکه امولسیون پایداری طولانی مدت داشته باشد و همچنین بدنه بعد از انجام کار براق شود، واکس را به این ترکیب اضافه میکنیم. هرچند بعد از اتمام کار باید خودرو را مجددا واکس بزنیم.

۵)- سابنده: وجود سابنده نه تنها موجب خط و خش بر روی بدنه خودرو نمی‌شود که در این مرحله به دلیل وجود خاک دیاتومه و خاک رس باعث از بین رفتن خط و خش موجود در بدنه می شوند.

مراحل پولیش بدنه خودرو

۱)- ابتدا باید خودرو را تمیز بشوییم. لازم است سطح خودرو تمیز باشد و هیچگونه آلودگی در سطح آن وجود نداشته باشد.

۲)- محلی که از سطح خودرو به پولیش لازم دارد باید با دستمال میکروفایبر خشک کنید.

۳)- مقداری از مایع پولیش را روی پد ریخته و سپس دستگاه بافر را روی دور کند گذاشته و بر روی سطح خودرو روشن می کنیم و پس از ۳۰ ثانیه دور دستگاه را بالاتر می بریم.

۴)- سطح مورد نظر باید کاملاً به ماده پولیش آغشته شود.

۵)- سطح مورد نظر با دستمال خشک شود تا آثار چربی روی سطح از بین برود.

۶)- درصورتی که آثار خط و خش باقی بماند باید این مراحل دوباره تکرار شود.

۷)- به حدی این کار تکرار شود تا اثری از خط و خش باقی نماند و سطح خودرو براق شود.

پولیش بدنه خودرو توسط مجموعه ایرانا تیونینگ

چنانچه صاحب خودرو هستید، دانستن موارد بالا برای شما ضروری است و در صورت عدم آگاهی کافی، ممکن است به خودروی شما آسیب جدی وارد شود. شما می توانید خودروی خود را به متخصصان ایرانا تیونینگ بسپارید و علاوه بر مشاوره در اسرع وقت کار با کیفیت و جذاب تحویل بگیرید. تلفن سفارش: ۰۹۱۲۹۳۲۳۴۰۵ در هر زمانی متخصصین ما در خدمت شما هستند.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha