۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مشکلی در تأمین مواد ضدعفونی کننده در قم نداریم/ افتتاح سوله تولید ماسک
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:

مشکلی در تأمین مواد ضدعفونی کننده در قم نداریم/ افتتاح سوله تولید ماسک

قم - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه مشکلی در تأمین محلول و ضدعفونی کننده در استان قم نداریم، گفت: ۸ مجموعه برای تأمین پارچه و ملزومات تولید ماسک در قم ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حضوری ظهر پنج‌شنبه در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، از وجود مواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی در قم خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر محلول‌ها و ضد عفونی کننده‌های بسیاری در داروخانه‌های قم پخش شده است و مازاد آن نیز در فروشگاه‌های بزرگ قم پخش شده تا در آنجا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در خصوص تأمین ژل بهداشتی دست هیچ مشکلی در استان قم نداریم، گفت: در زمینه تأمین محلول‌های ضد عفونی کننده نیز با مشکل مواجه بودیم که برطرف شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: برای ماسک نیز هشت مجموعه برای تأمین پارچه و ملزومات تولید ماسک در استان ایجاد شده و سوله بزرگی با قابلیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: هرچند شیوع بحران کرونا در قم آغاز شد ولی اکنون مقابله با این ویروس در قم کنترل شده است و در آینده با بهبودی بیماران این بحران در قم کنترل می‌شود.

حضوری از اجرای قرنطینه هوشمند در قم خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح نیازمند کیت تشخیص بیماری کرونا هستیم که با اجرای آن احتمالا آمار مبتلایان بیشتر خواهد شد که به معنی پیشرفت کرونا نیست.

کد خبر: ۱۲٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha