۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اختلاف انبوه سازان و بنگاهداران برسر نرخ پارکینگ و انباری در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اختلاف انبوه سازان و بنگاهداران برسر نرخ پارکینگ و انباری در مازندران

ساری- برزگر، نایب رئیس اتحادیه املاک ساری به اختلاف انبوه سازان و بنگاه داران بر سرخ تعیین نرخ پارکینگ و انباری در خرید و فروش آپارتمان در استان اشاره کرد و خواستار رفع آن شد.

علیرضا برزگر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بین بنگاه داران و انبوه سازان در زمینه نرخ انباری و پارکینگ آپارتمان ها در خرید و فروش املاک اختلاف وجود دارد، گفت: طبق عرف قیمت انباری یک سوم و پارکینگ یک دوم نرخ آپارتمان باید محاسبه شود اما اخیرا انبوه سازان در ساری عنوان می کنند باید این نرخ کامل محاسبه شود.

وی اظهار داشت: طی چند سال اخیر نرخ مشاعات شامل انباری یک سوم قیمت هر مترمربع آپارتمان اخذ می شد و این نرخ مورد تایید ثبت و اسناد قرار گرفته است.

نایب رئیس اتحادیه املاک ساری ادامه داد: این درحالی که انبوه سازان معتقدند اگر آپارتمانی دارای 30 مترمربع پارکینگ است باید نرخ آن کامل و شبیه قیمت هر متربع آپارتمان و کامل محاسبه شود که مورد اختلاف خریداران و بنگاهداران است.

برزگر یادآور شد: محاسبه پارکینگ و انباری با نرخ کامل سبب فشار به خریدار می شود و این خواسته انبوه سازان منطقی و مورد پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: نیمی از معاملات خرید و فروش آپارتمان و مسکن در ساری به دلیل اختلاف بر سر نحوه محاسبه نرخ پارکینگ و انباری به هم می خورد.

نایب رئیس اتحادیه املاک ساری خواستار ورود و نظارت نهادهای ناظر و متولی برای رفع این مشکل شد.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha