۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
ترددهای جاده ای در محورهای آذربایجان شرقی ۸۱ درصد کاهش پیدا کرد
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی:

ترددهای جاده ای در محورهای آذربایجان شرقی ۸۱ درصد کاهش پیدا کرد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ترددهای جاده ای در محورهای آذربایجان شرقی در روز طبیعت ۸۱ درصد کاهش پیدا کرد که باید از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، اروجعلی علیزاده ظهر امروز پنج شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به همراهی مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ترددخودروها درمحورهای مختلف استان آذربایجان شرقی طی روز ۱۳ فروردین به میزان ۸۱ درصد کاهش یافت .

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه۹۹تعداد ۶ میلیون و۲۶۴ هزار تردد خودرو ثبت شد، ابراز داشت: این آمار در مقایسه بامدت مشابه سال ۹۸ باتردد بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۰هزار تردد خودرو کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

علیزاده رقم ورودی‌های استان در تعطیلات امسال را ۴۵۸ هزار و ۵۲۴ اعلام کرد و افزود: رقم خروج ثبت شده برای استان نیز از ۲۵ تا ۱۳ فروردین ۴۳۷ هزار و ۳۰۹ خودرو بوده است.

وی افزود: بیشترین ورودی در محور مشکین‌شهر- اهر با رقم ۳ هزار و ۴۶۳ اتفاق افتاده است.

علیزاده با اشاره به ثبت تردد خودروها توسط ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین گفت: این دستگاه ها در محورهای مختلف استان وجود دارد و تردد خودروها به شکل آنلاین رصد می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: در روز گذشته تعداد ۱۱۷ هزار و۲۰۰ تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه باتردد بیش از ۶۳۰ هزار و ۶۰۰ خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۸ به میزان ۸۱ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۱۲٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha