۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
با قابلیت های جدید نرم افزار Zoom آشنا شوید| از حضور و غیاب در جلسات تا نظرسنجی
تازه های نرم افزاری؛

با قابلیت های جدید نرم افزار Zoom آشنا شوید| از حضور و غیاب در جلسات تا نظرسنجی

شرکت زوم به تازگی برخی قابلیت های کاربردی را به این پلتفرم ارتباطی اضافه کرده که به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر حضور و غیاب در جلسات، از نظرسنجی ها و حتی برگزاری آزمون نیز بهره ببرید.

به گزارش بازار، پلتفرم ارتباطی زوم (Zoom) در حال ارائه تعدادی به روز رسانی جدید برای نرم افزار کنفرانس ویدیویی خود است و یکی از مهمترین قابلیت های جدید این نرم افزار، مطمئن شدن از سر وقت حاضر شدن شما در جلسات مهم اداری است که قرار است از طریق زوم برگزار شود. 

بر اساس یک پست وبلاگ جدید منتشر شده توسط زوم، قابلیت جدید زوم به ساده تر شدن آغاز جلسات اداری کمک کرده و همچنین به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از تقویم Google یا تقویم Outlook به کار رفته در زوم، مطمئن شوند که چه کسانی دعوت به جلسه را پذیرفته یا رد کرده اند.

با این حال، این ویژگی جدید همچنین به آنها این امکان را می دهد که ببینند آیا همه افرادی که به یک جلسه دعوت شده اند در جلسه حضور یافته اند یا خیر. اگر عادت دارید برای تماس‌های ویدیویی زودتر وارد جلسه شوید، اقدام بسیار خوبی است. اما اکنون کار کسانی که به دنبال عذر و بهانه برای شرکت نکردن در جلسات زوم و یا تاخیر در حضور به موقع هستند، بسیار سخت خواهد شد؛ چراکه مدیر مجموعه به دقت تمامی رفتار شما در جلسات را زیر نظر خواهد داشت!

همچنین دیگر نمی‌توانید بهانه بیاورید که مجبور بودید کلاینت زوم خود را برای حضور در جلسه به‌روزرسانی کنید؛ زیرا زوم اخیراً یک ویژگی به‌روزرسانی خودکار جدید را برای Windows و macOS اضافه کرده است که تضمین می‌کند همه افراد حاضر در جلسه از آخرین نسخه نرم‌افزار زوم استفاده می‌کنند و در نتیجه، اپلیکیشن زوم همیشه آپدیت و آماده به کار است.

علاوه بر ویژگی جدید وضعیت حضور، زوم همچنین ویژگی‌های جدید دیگری را برای کمک به میزبان‌ها در تعامل با شرکت‌کنندگان و استفاده حداکثری از محتوای از پیش ضبط شده خود ارائه می‌کند.

از آنجایی که ارائه کننده در جلسات همیشه کسی نیست که کنترل نمایش اسلاید در دستان وی باشد، کاربران زوم اکنون می توانند چندین نفر را برای کنترل حرکات اسلایدها در یک ارائه انتخاب کنند. این بدان معناست که مجریان دیگر مجبور نخواهند بود از شرکت کنندگان بخواهند که اسلایدهای ارائه خود را جلو ببرند.

وقتی صحبت از دریافت بازخورد و بینش از اعضای تیم در طول جلسات می‌شود، Zoom گزینه‌های بیشتری را برای ایجاد نظرسنجی از جمله پاسخ‌های رتبه‌بندی شده، تطبیق، پاسخ‌های کوتاه و بلند و حتی پر کردن جای خالی اضافه کرده است. در عین حال، این ویژگی همچنین می‌تواند برای آزمون‌ها برای ایجاد تجربیات مؤثرتر برای دانش‌آموزان، جلسات حضوری یا رویدادهای دیگر استفاده شود.

در نهایت، زوم تنظیمات واترمارک اضافی را به نرم افزار خود اضافه می کند تا به سازمان ها و افراد کمک کند تا از محتوای ضبط شده خود حداکثر استفاده برده و حق مالکیت حقوقی ویدئوهای ضبط شده در یک جلسه را برای خود محفوظ بدارند. همچنین کاربران اکنون می توانند اندازه و محل قرارگیری واترمارک ها را تنظیم کرده و همچنین آنها را به صورت پیش فرض فعال کنند.

کد خبر: ۱۲۱٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha