۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
۲۸ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۲۸ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شد

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان به راه‌اندازی ستاد احیای واحدهای راکد در اتاق بازرگانی زنجان از سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۲۸ واحد تعطیل احیا شد.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فعالان اقتصادی در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند، گفت: برای رونق تولید باید دولت حمایت لازم از سرمایه گذاران را داشته باشد. 

وی به راه‌اندازی ستاد احیای واحدهای راکد در اتاق بازرگانی زنجان از سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: اتاق بازرگانی با واحدهای تولیدی که مشکل دارند ارتباط خوبی پیدا کرده و پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی است و طی سال گذشته ۲۶۹ واحد تولیدی  مشکل دار در استان شناسایی شد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه مشکلات بانکی بیشترین درصد مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان است، گفت: باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد. 

یگانه فرد تاکید کرد: فعالان اقتصادی نیاز به حمایت های جدی دارند و باید مشکلات نقدینگی و مالیات مورد توجه قرار گیرد و در سال جاری کمیته ستاد احیای واحدهای تولیدی با شدت بیشتری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل را شناسایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری جهاد گونه مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفته است، ابراز کرد: در احصای مشکلات واحدهای تولیدی باید ارگان های دولتی هم همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: هدف اتاق بازرگانی استان فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان زنجان است و طی سال گذشته هم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داد و ۲۸ واحد مشکل دار و تعطیل فعال شد. 

یگانه فرد گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در استان که دچار مشکل هستند، می توانند از طریق اتاق بازرگانی زنجان به صورت کتبی مکاتبه کرده و یا با تماس با اتاق و ارتباط با بخش ویژه کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل مشکلات خود را طرح کرده تا اتاق بازرگانی نسبت به پیگیری آن اقدام کند.

کد خبر: ۱۲۰٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha