۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
رفع تعرض از ۵۸۰۶۹۳ مترمربع اراضی ملی در تعطیلات نوروز ۹۹
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

رفع تعرض از ۵۸۰۶۹۳ مترمربع اراضی ملی در تعطیلات نوروز ۹۹

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد یگان حفاظت سازمان و استان ها را در تعطیلات نوروز ۹۹ اعلام کرد و از رفع تعرض به اراضی ملی در این ایام در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد یگان حفاظت ادارات کل راه و شهرسازی ۳۵ گانه را در نیمه اول تعطیلات (۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹) اعلام کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: در مجموع در نیمه اول تعطیلات نوروزی که تا ۱۲ فروردین به طول انجامید در مجموع ۳۹۴۰ مورد گشت که ۲۶۸۵ گشت آن خودرویی و ۱۲۵۵ مورد آن گشت موتوری بود در اقصی نقاط کشور به حفاظت از اراضی ملی و گشت زنی پرداختند.

خردمند همچنین از وقوع ۱۰۶ مورد تعرض به اراضی ملی و رفع هر ۱۰۶ مورد تعرض در نیمه اول تعطیلات نوروز۹۹ خبر داد و گفت: رفع تعرض به اراضی ملی در نیمه اول تعطیلات در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع رخ داد که همگی آنها رفع تعرض شد.

به گفته وی، در طی این مدت ۲ فقره دستگیری، ۲۱ فقره تشکیل پرونده، یک فقره اجرای حکم در ۲۰۰ مترمربع انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در خصوص بیشترین تعرض به اراضی ملی و همچنین عدم ثبت تعرض به اراضی ملی در ایام تعطیلات نوروز ۹۹، توضیح داد: بیشترین وقوع تعرض در این مدت مربوط به استان یزد با ۲۵ مورد در زمین‌هایی به مساحت ۲۶۲۷۴ مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: در هشت استان اردبیل، خراسان جنوبی، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لارستان هیچ تعرضی به اراضی ملی در تعطیلات نوروز ۹۹ ثبت نشد.

کد خبر: ۱۲٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha