۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
نقش‌آفرینی بخش تعاون، در اقتصاد کشور کلیدی است
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نقش‌آفرینی بخش تعاون، در اقتصاد کشور کلیدی است

معاون وزیر تعاون گفت: بانک توسعه تعاون، عنصر کلیدی در تقویت و توسعه بخش تعاون کشور است و نهادهایی، چون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اتاق تعاون و ...، می‌توانند بسیاری از چالش‌های کشور را رفع کنند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی، در نشست با اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت اهتمام ویژه به بخش تعاون گفت: نقش‌آفرینی بخش تعاون، در اقتصاد کشور کلیدی و اساسی است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به این بخش بیان کرد: با تقویت بخش تعاون بسیاری از مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف حل می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حوزه فعالیت تعاونی‌ها، بسیار گسترده است و این نهادها می‌توانند از تامین مواد اولیه تا توزیع اقلام مصرفی و ساخت مسکن، حضوری موثر و کارگشا داشته باشند.

وی با بیان این‌که برای توسعه فعالیت‌های بخش تعاون، تمام ارکان کشور اعم از مجلس و دولت یک صدا و هم نظر هستند، گفت: با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون، اقدامات توسعه‌ای این بانک در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این نشست در خصوص ظرفیت‌های بخش تعاون، اقتصاد تعاونی و نقش بانک توسعه تعاون در اقتصاد ایران و ظرفیت‌ها و امکانات این بانک گزارش ارائه کردند.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha