۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
حال و روز خرما خوب نیست| لزوم بهبود وضعیت معیشتی نخلداران
نماینده دشتستان در مجلس مطرح کرد؛

حال و روز خرما خوب نیست| لزوم بهبود وضعیت معیشتی نخلداران

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حال و روز خرما خوب نیست خواستار بهبود وضعیت معیشتی نخلداران شد.

ابراهیم رضایی در حاشیه برپایی میز ملی خرما در دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد میز ملی خرما در راستای کاهش مشکلات نخلداران و ارائه خدمات بهتر به این قشر است.

وی افزود: حال و روز خرما خوب نیست و دخل و خرج تولیدکنندگان خرما نیز تحت تاثیر همین وضعیت است و باید فکری اساسی برای حمایت از نخلداران کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بانک‌ها نقش مهمی در حمایت از تولید کنندگان خرما دارند و با ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت می‌توانند کمک شایانی کنند.

رضایی بیان کرد: بسته حمایتی از تولید کنندگان خرما و بررسی وضعیت صادرات این محصول، می‌تواند بسیار موثر باشد و در این راستا در میز ملی خرما تصمیم گیری می‌شود.

وی ابراز داشت: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و مدیران ارشد وزارت جهاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان وزارت امور خارجه در این نشست حضور دارند و امیدوارم تصمیماتی بنفع تولیدکنندگان گرفته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دشتستان قطب خرمای استان بوشهر است و نیازمند توجه بیشتر و موثرتر است و همه باید کمک کنیم.

رضایی گفت: تولید کنندگان در سال‌های اخیر وعده و وعید زیاد شنیده‌اند و اکنون زمان عمل به وعده‌هاست و نباید کم‌کاری در این زمینه صورت گیرد.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha