۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
یک فرش ماشینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک فرش ماشینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما هم به دنبال یک فرش با کیفیت و ارزان هستید؟ فرشتان برایتان تکراری شده؟ هوس یک تغییر دکوراسیون به دلتان زده؟ یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. پس همراهمان بلشید.

به گزارش بازار، شما هم به دنبال یک فرش با کیفیت و ارزان هستید؟ فرشتان برایتان تکراری شده؟ هوس یک تغییر دکوراسیون به دلتان زده؟ یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. پس همراهمان بلشید.

خرید فرش یکی از مخارج تقریبا بزرگ هرساله خانواده‌هاست. داشتن یک فرش طرح ترنج در میان سالن پذیرایی شما باعث جذابیت خانه و احساس خوب شما می‌شود اما خرید فرش و از طرفی سرمایه مردم، گاهی باهم در تناقض هستند و بسیاری از مردم از خرید فرش صرف نظر می‌کنند. راه حل چیست؟ و چطور فرش ارزان بخریم؟

فرش ارزان

خرید یک فرش عالی

فرش از وسایلی است که تعویض آن در دکوراسیون خانه خیلی تاثیرگزاره. اما با شرایط اقتصادی حاضر و قدرت خرید پایین مردم، بیشتر ما از تعویض فرش صرف نظر می‌کنیم. با وجود بالا بودن قیمت ها، بسیاری از ما خرید فرش را اولویت قرار نمی‌دهیم و به نیازهای دیگر زندگی خود می‌پردازیم اما طرح و رنگ فرش در زیبایی محیط و به تبع آن در حال روحی ما تاثیرگزاره. تنوع فرش ها و طرح و نقش آنها نیز بقدری گسترده شده که توجه ما را به خود جلب و میل و رغبت مارا به خرید بیشتر می‌کنه. اول از همه بریم سراغ ویژگی های یک فرش خوب تا بعد از یک طرحی براتون بگم که توی صنعت فرش برای اولین بار اجرا شده.

ویژگی های یک فرش ماشینی با دوام چیست؟

فرش ماشینی ارزان ترین فرش برای محیط هایه که رفت و آمد در آنها زیاده و در انواع طرح و رنگ‌های بینظیر در کشورمان تولید میشه. امروزه فرش ماشینی در ابعاد و تراکم و رنگ و طرح جدید تولید و به خانه هایی ایرانی زیبایی و زینت می‌بخشه. اما باید توجه کرد که فرش موردنظر ما باید چه کیفیتی داشته باشه تا دوام بیشتری داشته و پس از یک مدت زیبایی خود را از دست ندهد؟

اگر به دنبال فرش بادوام هستید، از فرش ماشینی بافته شده با الیاف آکریلیک استفاده کنید. این نوع فرش دارای قیمت ارزان تری نسبت به فرش های ماشینی دیگر هستند و توانایی رنگ پذیری بسیار بالای آنها باعث ایجاد تنوع بیشتر در آنها شده. انواع دیگری از فرش ماشینی مانند فرش ماشینی بافته شده با الیاف پلی استر و فرش ماشینی بافته شده با پلی پروپلین نیز وجود داره که هریک مزایایی خاص خودشون را دارند. برای مثال فرش‌های بافته شده با الیاف پلی استر در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند که باعث استفاده زیاد از آنها در بافت فرش ماشینی میشه. فرش ماشینی بافته شده با الیاف پلی پرویلین نیز علاوه بر مقاوم بودن در برابر حرارت و رطوبت، در برابر نور نیز مقاومه. به همین دلیل در محیط های سرباز زیاد مورد استفاده قرار میگیره. همچنین دارای قیمت ارزانی هستند که باعث محبوبیت آنها میشه. اما برای مکان هایی که پاخور بالایی دارند، مناسب نیستند؛ زیرا با رفت و آمد زیاد روی این فرش ها باعث میشه لطافت خودشون را از دست بدهند و زبر ‌شوند.

خود فرش یک طرف و ریشه های فرشم یک ظرف. گاهی کثیفی و بی نظمی ریشه ها، سالن پذیرایی خونه ما را نامرتب نشون میده. اگه شماهم مثل من ذنبال ریشه هایی هستید که به راحتی تمیز شوند، بیاید که یک خبر خوب براتون دارم؛

قبلا ریشه‌های فرش، از چله خود فرش تهیه میشد که پس از استفاده و شست و شو باعث بد شکل شدن فرش میشد. اما امروزه از ریشه های ابریشمی کرم رنگ روی ریشه های فرش بافته میشه که باعث بهتر شدن کیفیت فرش میشه. استفاده از این ریشه های ابریشمی باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش میشه و تمیز کردن آن با استفاده از یک دستمال نمناک انجام می‌شود. پس دیگه از شر ریشه های کدر و کثیف به راحتی خلاص میشید.

فرش ماشینی

از طرفی ابعاد و تراکم فرش ماشینی هم برای اتاق ما و هم از لحاظ قیمتی بسیار مهم است. در ابتدای ورود فرش ماشینی به بازار تنوع آن به دو نوع ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه خلاصه میشد. با گسترش تولید فرش ماشینی،   فرش‌هایی با طرح ها و رنگ های متعددی و شانه و تراکم بالاتر وارد بازار شد که باعث محبوبیت فرش‌های ماشینی برای ما شد. هرچه تراکم فرش بیشتر باشه، طرح و ریزه‌کاری های آن بیشتر و از ظرافت بیشتری برخورداه و همچنین نرم و لطیف تره. یادتون باشه هرچی تراکم و شانه فرش بره بالاتر فرش نرم و لذت بخش تره.

به برندی که فرشتون را ازش خرید میکنید دقت کنید. باید به سمت برندهایی رفت که سابقه فعالیت در این زمینه را داشته و با سلیقه و نیاز ما آشنا باشند. خیلی از تولیدکنندگان فرش، صادرات فرش را نیز انجام می‌دهند که این اعتبار آن شرکت را نشان می‌دهد و میتونیم به راحتی به آنها اعتماد کنیم. اما گاهی رفتن به فروشگاه ها و دیدن فرش ها و بعد خرید و حمل آنها تا خونمون خیلی سخت و دشواره. نگران نباشید. با رشد چشمگیر تکنولوژی ما میتونیم فرش خونمون رو هم اینترنتی خرید کنیم و بدون هیچ زحمتی درب خونمون دریافتش کنیم. چی از این بهتر؛ یک فرش ازران و خوش طرح و رنگ را با کیفیت عالی به آسونی صاحب میشیم.

فرش کاشان

و اما اون طرح استثنایی چیه؟

میخوام از یک طرح تخفیفی براتون بگم که خیلی سوپرایزتون میکند. قصر یک شرکت تولیدکننده فرش کاشان که یک طرح تخفیفی گذاشته برای خرید فرش ماشینی ارزان. شما میتونید فرش های باکیفیت رو با تخفیف چشمگیر خریداری کنید! این یک فرصت استثنایه. دست بجنبونید و به سایتشون به آدرس ghasrfarsh.com  سر بزنید. تنوع فرش ارزان ایران کارپت خیلی گستردست و شما میتونید بین هزاران طرح، طرح مورد پسندتون را خریداری کنید. آشناها و دوستاتون رو خبر کنید. این یک فرصت بی نظیره برای همه مردم که با هزینه کم، صاحب یک فرش زیبا و با کیفیت بشند.  

فرصت های خوب گاهی یکبار سراغ ما میاند، بیاید ازشون بیشترین بهره را ببریم.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha