۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۷۹ واحد صنفی متخلف در قزوین پلمب شدند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

۷۹ واحد صنفی متخلف در قزوین پلمب شدند

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به تخلف ۷۹ واحد صنفی از مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین گفت: واحدهای صنفی متخلف در قزوین پلمب شدند.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار بازار گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آخرین تصمیمات اساسی در کشور جهت قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری است که احترام به این قوانین لازمه رسیدن به سلامت کامل در جامعه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از واحدهای صنفی غیر ضروری در قزوین با دستور ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در قزوین تعطیل شده است و ما بقی اصناف نیز در صورت ارائه کالاهای اساسی مجاز به ارائه فعالیت هستندن.

معاون اجتماعی استانداری قزوین گفت: اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی در گرو  همراهی همه مردم و اصناف است اما در این بین سودجویی عده ای موجب برهم خوردن نظم و برنامه ریزی برای رسیدن به سلامت در جامعه می شود که براساس قانون با این متخفلین به شدت برخورد می شود.

حبیبی افزود: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است و واحدهای متخلف پلمب نیز می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در قزوین ۷۹ واحد صنفی به علت تخلف از این طرح پلمب شده اند و این برخورد قاطع همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین همچنین از توقیف ۱۷ خوردو و اعمال قانون ۴۶ خودروی متخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین نیز خبر داد و اظهار داشت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر به شدت نظارت و کنترل می شود و تا کنون ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش غربالگری اجتماعی قرار گرفته اند.

کد خبر: ۱۲٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha