۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۲۴۷ قرارداد واگذاری در نواحی صنعتی استان سمنان منعقدشد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۲۴۷ قرارداد واگذاری در نواحی صنعتی استان سمنان منعقدشد

سمنان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با اشاره به حجم قراردادهای واگذاری این مجموعه گفت: طی سال گذشته ۲۴۷ قرارداد واگذاری با مساحت ۱۰۳ هکتار در نواحی صنعتی تحت پوشش این شرکت منعقد شد.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۲۴۷ قرارداد واگذاری در شهرک‌های صنعتی استان سمنان منعقدشده است، اظهار داشت: با انعقاد این قراردادها ۱۰۳ هکتار از نواحی صنعتی تحت پوشش این شرکت ساماندهی شد.

وی بابیان اینکه درمجموع دو هزار و ۷۶۵ قرارداد واگذاری در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان منعقدشده است، اعلام کرد: تا پایان سال گذشته تعداد یک هزار و ۲۸۵ قرارداد بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به تشدید تحریم‌های ظالمانه‌ی استکبار بیان کرد: مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها در حوزه‌ی ارز و مبادلات بانکی، باتدبیر و پیگیری جدی مسئولان ارشد استان در پیگیری و پایش بر خط مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران این حوزه انجام‌شده است.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: استان سمنان در آمار تولید افزایش نسبی و درزمینه سرمایه‌گذاری صنعتی وضعیت مطلوب و در رتبه‌های برتر استان‌های صنعتی کشور قرار دارد.

کد خبر: ۱۲٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha