۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
تولید ۴.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد:

تولید ۴.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول پارس جنوبی

بوشهر- عبدی مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی از تولید ۴.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول پارس جنوبی در شش ماه نخست امسال خبر داد.

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به نقش پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۵ درصد از سبد تولیدات مجتمع گاز پارس جنوبی به فاز اول و پالایشگاه اول پارس جنوبی اختصاص دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجتمع در عمل به تعهدات هستیم.

وی افزود: اکنون روزانه بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب گاز شیرین در پالایشگاه اول پارس جنوبی تولید و فرآوری و شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تولید روزانه ۴۰ هزار بشکه میعانات گازی و همچنین تولید گوگرد نیز از دیگر تولیدات مهم این پالایشگاه بزرگ است.

عبدی از تولید ۴.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: در نیمه نخست امسال بالغ بر ۴.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول مجتمع گازی، تولید و شیرین‌سازی شد و به شبکه سراسری ارسال شد.

وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی در این پالایشگاه از ثبت رکورد ۳.۳ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز اول پارس جنوبی خبر داد و افزود: این میزان کارکرد بدون حادثه از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه امسال محقق شده است.

عبدی گفت: برای تامین گاز مردم شریف ایران اسلامی در فصل زمستان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha