۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
پارچه‌های تولیدی کارخانه فاستونی اردستان رقیب ترکیه/اشتغالزایی برای ۸۰ نفر
مدیرعامل شرکت فاستونی اردستان مطرح کرد؛

پارچه‌های تولیدی کارخانه فاستونی اردستان رقیب ترکیه/اشتغالزایی برای ۸۰ نفر

اصفهان - خسروی؛ مدیرعامل شرکت فاستونی اردستان گفت: به درخواست نماینده مجلس و فرماندار اردستان این واحد تولیدی که ۶ سال راکد بود را احیا کردیم و با ترکیه و کشورهای مطرح دنیا رقابت می‌کنیم.

تقی خسروی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: کارخانه فاستونی اردستان ۶ سال بود که به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده بود تا اینکه به درخواست نماینده مجلس و فرماندار اردستان این واحد تولیدی را احیا کردیم و با ترکیه و کشورهای مطرح دنیا رقابت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری مجدد در واحدی که متروکه بود اکنون ۸۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار شده‌اند، افزود: پارچه تولیدی فاستونی این کارخانه قابل رقابت با کشورهای ترکیه و از رقیبان اصلی این صنعت در دنیا است.

مدیرعامل شرکت فاستونی اردستان با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان برای پای برجا ماندن کارخانه افزود: امیدواریم در سالی که با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است با حمایت مسئولان مشکلات سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه برای توسعه کار خود احتیاج به دریافت وام و تسهیلات داریم که در این خصوص مکاتباتی با وزارتخانه انجام شده است، گفت: از دیگر مشکلات ما این است تحت پوشش شهرک‌های صنعتی قرار نداریم و این امر در ادامه مسیر نیز برای از میان برداشتن موانع برای ما مشکل آفرین است.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha