۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
تلاش کارکنان پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری گاز
سرپرست مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد

تلاش کارکنان پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری گاز

سرپرست مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی در بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با توجه به فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در کشور، همه تمهیدهای لازم در بخش‌های تولید و فرآورش اندیشیده شده است، پیش‌بینی‌های لازم انجام و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با همه توان و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند.

وی ادامه داد: اگر هموطنان گاز را بهینه مصرف کنند، همه مردم حتی در دوردست‌ترین نقاط کشور می‌توانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجموعه شرکت ملی گاز ایران قدر زحمات تک تک عزیزان را می‌داند و همواره پشتیبان شما خواهد بود.

زمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی و برودت سرما در نقاط مختلف کشور، تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مثال‌زدنی و بی‌بدیل است، تصریح کرد: اکنون شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع با اقدام‌های شایسته خود، موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم آورده‌اید و این کار بزرگ شما ستودنی است.

وی در پایان بیان کرد: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شده و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌های بزرگی را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha