۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
انهدام بیش از ۲ هزار میلیارد ریال کالای غیراستاندارد
معاون رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد

انهدام بیش از ۲ هزار میلیارد ریال کالای غیراستاندارد

معاون رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از خروج بیش از دو هزار میلیارد ریال کالای غیر استاندارد و غیربهداشتی از چرخه مصرف خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید حسین میرمعینی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول درباره میزان کالاهای منهدم شده طی هشت ماهه نخست سال‌جاری گفت: حجم کالاهای انهدامی طی دوره مذکور تقریبا سه برابر مدت مشابه سال گذشته و بیش از دو هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای دستورات روسای قوا برای تعیین تکلیف اموال رسوبی در سازمان، طی اقدامی جهادی و به منظور صیانت از سلامت و بهداشت جامعه و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی معادل دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف توسط این سازمان از چرخه مصرف خارج گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۶ درصد رشد داشته است.

میرمعینی عنوان کرد: ازجمله کالاهای امحا شده می‌توان به کالاهای سریع‌الفساد تاریخ گذشته، البسه مستعمل، انواع لوازم آرایشی بهداشتی غیر استاندارد، انواع دخانیات و داروهای فاقد مجوز بهداشت اشاره کرد که توسط مدیریت‌های اموال تملیکی سراسر کشور و با حضور نمایندگانی از مراجع ذیصلاح منهدم شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha