۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
افزایش ۲۳۰ درصدی قیمت ارز دیجیتال «اومیکرون» در بازارهای جهانی!
با انتشار اخبار مربوط به کرونا اومیکرون؛

افزایش ۲۳۰ درصدی قیمت ارز دیجیتال «اومیکرون» در بازارهای جهانی!

در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال پس از ظهور نوع جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون اوایل این هفته کاهش یافت، ارز دیجیتالی با همین نام تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

به گزارش بازار، در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال پس از ظهور نوع جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون اوایل این هفته کاهش یافت، ارز دیجیتالی با همین نام محبوبیت پیدا کرده و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش قیمت یافت. این ارز دیجیتال که در شبکه Abribtrum فعالیت می کند، همچنان از سرمایه اندکی در بازار برخوردار است. 

مدت کوتاهی پس از اینکه سازمان جهانی بهداشت (WHO) از اومیکرون به عنوان نگرانی جدید این سازمان در مورد شیوع بیماری کرونا نام برد، سرمایه گذاران به سمت این میم کوین جدید با نام تجاری OMIC حمله ور شدند که در همین راستا، قیمت این ارز تا ۲۰۰ درصد افزایش یافت.

اگر بخواهیم دقیق عنوان کنیم، قیمت اومیکرون در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۱ درصد افزایش یافته و به ۶۸۹ دلار رسیده است. با وجود افزایش محبوبیت سکه با مضمون کرونا، ارزش بازار OMIC ناشناخته باقی مانده است و تنها ۴۹۶,۴۰۷ دلار از این ارز در روز گذشته معامله شد.

توکن Omicron یک پروتکل غیرمتمرکز بوده که در شبکه Arbitrum فعالیت کرده و از خانواده میم کوین ها یا همان سگ های دیجیتال مانند سیبا و دوج کوین است. 

این توکن در اوایل نوامبر امسال با نام فورک OlympusDAO در شبکه Arbitrum ایجاد شد.

OMIC

اگر سرمایه‌گذاران با واریز وجوه و خرید این ارز به مزرعه بازدهی آن کمک کنند، توکن اومیکرون همچنان می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. تاکنون تقریباً ۷۰۰۰۰۰ دلار در پروتکل‌های آن واریز شده که منجر به بازدهی سالانه حدود ۷۰۰۰۰٪ برای سهامداران می‌شود؛ مگر اینکه توسعه‌دهندگان از پروژه خارج شوند.

بر اساس اسناد رسمی پروژه کریپتو، این دارایی دیجیتال چند هفته قبل از اینکه سازمان بهداشت جهانی نام اومیکرون را برای این سویه جدید از کرونا انتخاب کند، ایجاد شد. در اطلاعیه های اولیه این پروژه چیزی در مورد ویروس کرونا ذکر نشده است.

به نظر می رسد Omicron فقط برای خرید از طریق صرافی غیرمتمرکز SushiSwap در دسترس بوده و صرافی های متمرکز هنوز شروع به حمایت از معاملات توکن OMIC نکرده اند.

کد خبر: ۱۲۰٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha